czwartek, 16 kwietnia 2009

Chocolate soft Centers/Hide and seek

Kolejne dwa wyzwania kartkowe :)))
Pierwsze kolorystyczne na Basic Grey Challenges - należało wykonać kartkę z papierów BG w odcieniach 'czekolady' z dodatkiem innego koloru.



Użyte papiery to Sugared i Mellow.



Na drugie wyzwanie Daring Cardmakers



trzeba było przygotować kartkę z elementem schowanym (tag, schowek, okienkiem itd.)
Jak widać u mnie jest schowany tag w kieszonce z serduszkami ;)



Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za odwiedziny na blogu :***

6 komentarzy:

  1. ooo, karteczka bardzo piękna. mam nadzieję "zmacać" ją w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsz piękna jaloś bardziej mi się podoba ,ale nie to że druga nie ten teges .Poprostu moją faworytką jest pani z numerem 1

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle...żeby było 2 w 1 to trzeba się nieźle nakombinować. Tobie to bardzo dobrze wychodzi:) Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki ,pierwsza szczególnie mnie urzekła .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous chocolate creation Rudlis very yummy colours and papers! Great hidden message, Thanks for joining us this week at BG challenges ♥ HuGs Kim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!