sobota, 18 kwietnia 2009

Aktualności ważne i mniej ważne :)

Bardzo ważna informacja!
Pod koniec maja odbędzie się festyn z okazji Dnia Dziecka na warszawskim Żoliborzu - część dochodu z aukcji przeznaczona będzie na potrzeby Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Więcej szczegółów na blogu INQI - zapraszam!


Druga informacja dotyczy przepięknych papierów zaprojektowanych przez Latarnię morską :)


Cudne prawda!
Więc jeśli masz na nie ochotę to wejdź na blog i wpisz swój komentarz :)

Kolejna wiadomość - niedawno otrzymałam nagrodę-wyróżnienie od Abrakadabry:***



(Tekst "pożyczony" od Abrakadabry)

What the "Let's Be Friends" awards is: These blogs are especially wonderful.This amiable blogger friends want to find his.They are not interested in self-glorification.Our hope is that when the tape of that price is passed,more friendships, and also to continue planting.Please, give these bloggers more attention.About these empires Blogger Award at eight,the eight bloggers and select the text in itsAward-mail with record.

Kurcze...tylko osiem osób można wyróżnić...ja się wyłamuję z tego i chcę nagrodzić wszystkie kochane i wspaniałe kobietki, z którymi mam możliwość spotykania się raz w miesiącu(w kolejności alfabetycznej)
Ania z Fioletowego Poddasza
Anita
Alinka
Betik
Bewix
Carrantuohill
Halinka
Jaśminowasia
Karola
Kasia
Lili
Mamuta
Margaretka
Nicktosia
Noalia
Nowalinka
Piechotka
Renny
SentiMenti

Mam nadzieję, że autorka tej nagrody nie bedzie miała nic przeciwko, że zamiast osiem przyznałam więcej wyróżnień ;)

Kolejne informacje są trochę już po czasie...Wielkanoc mamy za sobą, a ja chciałam pochwalić się pięknymi karteczkami, które otrzymałam od:

szkieuki:*


Abrakadabry:*


i Ani z Krakowa:*


Jeszcze na sam koniec... moje kartki wielkanocne dostrzegły dziewczyny z Inspirujemy i zostały wyróżnione- miło mi (wstydniś)

O! Dzisiaj byłam na kolejnym spotkaniu scrapowym...a co się działo - jutro napiszę:*

Miłego wieczoru - pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. :*
    Jestem pod wrażeniem!
    I strasznie mi żal, że dziś na spotkaniu nie bylam, ale mam nadzieję na kolejne, byle nie było 23 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję, jako iz to moje pierwsze wyróznienie czyje sie podwójnie wyrózniona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czuję się zaszczycona:)
    Dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dziękuję :* strasznie mi miło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też baaaardzoooooo DZIĘKUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!