niedziela, 15 marca 2009

Wędrujące – edycja XII

Tym razem dokonałam wpisu do albumu Oliwiaen .
Nie było to łatwe mimo przygotowanych wcześniej zdjęć ... muszę się przyznać, że nie jestem przyzwyczajona do wykonywania dziecięcych albumów.

Dobrałam dwa kolory papierów: brązowy i niebieski, pomysł z kółkokwiatami spodobał mi się kiedyś u Carry – dlatego go wykorzystałam.
Skoro styl albumu miał być „męski” to nie bardzo pasowało mi ozdabianie kwiatami papierowymi.
Teraz widzę, że aparat spłatał mi psikusa... kolory zupełnie inne na zdjęciu niż w rzeczywistości...no i brak słońca ;P




Za zdjęciem Oliwiaen jest wyjmowany tag, na którym będzie można zapisać najważniejsze informacje z tego wyjątkowego wydarzenia.


Album jutro leci do Alinki :*

12 komentarzy:

  1. No kapitalnie! Bardzo podaba mi się kolorystyka i pomysł z tagiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpis, podobają mi się te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wpis, jeszcze trochę i go zmacam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny!!!!naprawdę piekny! mnie zachwyciły kwiatki kółkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że mogłam być dla kogoś inspiracją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi zdjęciami tak niestety bywa, szczególnie ostatnio kiedy słońca brak:)) fajne te kółkokwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się ten wpis podoba. Kwiatki kółkowe ekstra i kolorki też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wpis i kolorystyka!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wpis, fajnie się prezentują te kółkowe kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie jest!! Skoro na niesłonecznych fotkach TAK wygląda, to na żywo....ach, nie mogę się doczekać!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki za wizytę i wyjasnienie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!