poniedziałek, 16 marca 2009

SMILE :)

Po prostu musiałam zrobić tego scrapa - z dwóch powodów.
Pierwszy to urodziny córki (właściwy prezent urodzinowy jeszcze w drodze, więc ten scrap to taka namiastka prezentu).
Drugi powód to Fryne i jej gościnne występy (mam nadzieję, że nie ostatnie)
na Arty Girlz Challenge Blog.



Z tego względu postanowiłam wziąść udział w tym wyzwaniu ;P




Mam nadzieję, że mojej córce się spodoba - jest dosyć wymagającą osobą, w dodatku sama ma zacięcie artystyczne (chociaż na razie nie zabiera mi scrapowych zabawek).
Zdjęcie było zrobione w ubiegłym roku podczas krótkiego wypadu w góry, muszę przyznać, że trudno Martynie zrobić zdjęcie, tak by było w miarę wyraźne...w tym wieku nie lubi się już fotografować.

Kilka zbliżeń:





I pod światło:


Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego, twórczego tygodnia:)

11 komentarzy:

  1. fajny scrap! i na pewno będzie wyjątkowym prezentem ..

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudniasty! A córka jaka fajna:)
    Ale Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystyczne dusze uwielbiają takie prezenty zatem na pewno będzie wyjątkowy... tym bardziej, że od artystycznej mamy:)Szkoda, że czasu tak mało...tak wiele mam zdjęć z uśmiechami moich pociech...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, spokojny i pogodny - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful layout i love all the little details.

    Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge.

    crissi xx

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ma jak mój syn ,zero zdjęć na wszystkich się łapą zasłania

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny scrap i wnosi tyle wiosny w tę ciągle zimową aurę:-) Córka na pewno się ucieszy:-)
    Co do robienia zdjęć - najpierw sa małe i tak ruchliwe, że nieuchwytne, potem robią głupie miny...Liczyłam, że kolejnym etapem będą normalne zdjęcia, a Ty nam taką okrutną prawdę głosisz, że płonne to nadzieje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A really beautiful layout!!

    Thanks for joining in with the Smile challenge

    Julie x

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciepły ten scrap. Jestem pewna, że córce się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i świetny scrap i prezent :) Fajny temat tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!