sobota, 14 marca 2009

Scrap spotkanie w Heliosie

Tym razem nasze comiesięczne scrapowe spotkanie nie odbyło się w Babim Lecie ...może i dobrze, bo odkryłyśmy nowe, przestronne miejsce.

To widok z lotu ptaka : )


A tak wyglądało nasze spotkanie.
1. Kupno-sprzedaż:


2. Podziwianie, macanie, ślinienie:


3. Składaczki, które były obowiązkowo do zrobienia na spotkanie – zdjęcie grupowe:


4. Podczas spotkania każda dostała szablon jajka, które musiała dowolnie oscrapować z dwóch stron i przygotować jako zawieszkę – to widok z jednej strony:


I z drugiej:


No i kilka fotek podczas pracy twórczej:






Na koniec Alinka, Betik i Piechotka pozują do wspólnego zdjęcia z „firmowymi” scrapowymi torbami


Tak więc każda z nas wróciła z wylosowanymi składaczkami, jajko-zawieszkami oraz z weną na następne twórcze działania .....a kolejne spotkanie już za miesiąc.

Dziękuję Wam dziewczyny:***

A chwalić się będę w następnym poście tym co wylosowałam i otrzymałam ;P

12 komentarzy:

  1. no rewelacja
    mi się wydaje, że to dużo lepsze miejsce niż Babie

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł jak dużo miejsca miałyście, ale fajnie Wam było :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, tylko pozazdroscic takich spotkan. Mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie do Was dolaczyc, poznac wszystkie wspaniale scraperki i zobaczyc na wlasne oczy jak tworzycie

    OdpowiedzUsuń
  4. widze,że świetnie się bawiłyście!!:) super!!:) a jakie śliczności wam wyszły...:)pozdrowionka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamuta, Jowita, Rachel dziewczyny czekamy na Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Było fantastycznie :) Bardzo się cieszę, że Cię poznałam w realu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Było SUPER!!!:))Ja też się cieszę, że mogłam Cię poznać osobiście:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że było świetnie, szkoda, że miałam inne plany :) Ty to Ireno potrafisz zagonić dziewczyny do roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bozziiuuu jak ja Wam zazdroszczę takich spotań!! {chlip chlip}

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że spotkanie udane! Miłe towarzystwo i twórcza atmosfera to jest to !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za wyjasnienie! Jaki jest temat następnego spotkania?
    Pozdrawiam
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!