niedziela, 22 marca 2009

Magiczny Kraków

Na to spotkanie czekałam...
Pierwszy dzień wiosny w takim miejscu – musiałam być :)
Oprócz scrapowych, zakręconych kobiet pojechały ze mną do Krakowa trzy nastoletnie dziewczyny (moja córka i jej koleżanki ;P)
Najpierw podróż pociągiem, która minęła w twórczej, radosnej atmosferze. Niektóre dziewczyny scrapowały, szyły:



A niektóre grzecznie siedziały:


To miejsce całego zdarzenia:


A scrap spotkanko było: NIESAMOWITE !!!
Za organizację spotkania chciałam serdecznie podziękować brydzi i Nowalince - DZIEWCZYNY JESTEŚCIE WIELKIE:***
W jednym miejscu zgromadziło się tyle twórczego potencjału!
Miałyśmy okazje podziwiać piękne prace Finn (łącznie z alkoholowymi cudeńkami), śliczne karteczki anai....





Było kilka niespodzianek:
Jedno z nich to losowanie oscrapowanych pudełek zapałczanych.
Moje powędrowało do Flory :) ja wylosowałam Aliny.


Dla mnie spotkanie skończyło się wcześniej, potem włóczyłam się z nastolatkami ;P
Podziwiałyśmy piękno Krakowa:



Robiłyśmy zdjęcia na pomnikach:


Wracałyśmy do domu zmęczone, ale zadowolone:

Dziekuję za odwiedziny, życzę wiosny za oknem :)

12 komentarzy:

  1. Oj tak było świetnie !!! Ja mam nadzieje, ze następnym razem usiądziemy obok siebie i po plotkujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, naprawdę było cudnie i cieszę się, że pogadałam sobie z Tobą do syta...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne takie spotkania!! bardzo podoba mie sie to zdjęcie z pociągu...nawet tam super pomysły się pojawiają...haha...fajnie!!:) pozdrowionka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle zazdraszczam {chlip chlip}

    OdpowiedzUsuń
  5. uoo zatesknilo mi sie do Kra...chocby nawet bez skrapow, tylko do samego miasta, do atmosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie żałuję, że tym razem nie mogłam być z wami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak fajnie ze mam jakieś zdjęcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Było świetnie, szkoda, że tak szybko zleciał czas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, działo sie działo Irenko :)
    Ciesze sie, że dotarłaś i gratuluję szczęscia w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah, musialo byc bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie było...szkoda, że się skończyło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze Wam tego Krakowa.....

    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!