czwartek, 5 marca 2009

Kusudama

To barwna kwiatkowa kula wykonana z modułów origami. Historia i tradycja tej papierowej kuli pochodzi z Japonii. Jest bardzo dekoracyjna, w domach japońskich najczęściej jest zawieszana pod sufitem. Ważną informacją jest fakt, że obecnie znamy ponad 100 odmian tych kul i ciągle wymyślane są nowe modele.
Tak prezentują się moje kusudamy:






Mini kusudamy - wersje dla dzieci :)


A to są kulo-kwiaty jako kusudamy na kartkach, a przy okazji jako wyzwanie na Daring Cardmakers:





Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja wersja kartkowych kusudam ;)
Spokojnej nocy życzę:*

19 komentarzy:

  1. piękne te kwiaty,a czy gdzieś w seci znjade opis jak zrobic cos takiego,te żółte bardzo pasowałyby do palmy wielkanocnej

    OdpowiedzUsuń
  2. zatkało mnie i jestem w szoku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj jest sposób składania pojedyńczego kwiatka: http://foldingtrees.com/2008/11/kusudama-tutorial-part-1/#more-1383 na kulę potrzeba 12 kwiatów tu sposób łączenia: http://foldingtrees.com/2008/11/kusudama-tutorial-part-2/ mam nadzieję, że się pochwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe te kule, zwłaszcza ta żółta i te dziecięce...a karteczki fajne, zwłaszcza ta druga, taka delikatna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl!
    Jesli o mnie chodzi-bomba!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oriko, Twoje origami jest przepiekne ! ta zolta kula - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Podziwiam! Podobają mi się te niebieskie kule, przypominają mi hortensje, które bardzo lubię i do tego niebieskie :)Kartki też śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale superaśne rzeczy!!! a ta kula, która przypomina mi narcyzy jest superaśna i ta wersja dziecięca też. Super! też chcę coś takiego zrobić. mogę?:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj jakie to łade
    no i pewnie czasochłonne podziwiam za cierpliwość

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga karteczka bardzo mi się podoba (choć i tej pierwszej nic nie brakuje) a co do kul...to słów brak. Podziwiam, podziwiam, i jeszcze raz podziwiam! Ta zółta to jak żonkile troszkę wyglada...:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja kwiatkowych kul na kartkach rozbiła mnie na części pierwsze! Są prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać pasję w tym co robisz, oj widać. Piękne są te kule :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te Twoje kusudamy. Masz cierpliwość! Pomysł z kartkami kusudamowymi świetny - gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Omamoooo O_o Te kwiaty.. żonkile.. padam do stóp! Mistrzynio wyginania papieru! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Your paper projects are beautiful. Thank you for joining in with the DCM challenge. :)

    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje ślicznie za linki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kule:) Ja na razie stworzyłam dwie takie:) Potrzeba na to bardzo duzo czasu:)Pozdrawiam
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!