poniedziałek, 23 marca 2009

Kto nie lubi składaczków :)

Ja uwielbiam. Tym bardziej, że mają dużo wspólnego z origami.
Pojedynczy składaczek to tzw. baza kwadrat (w origami).

Ostatnio zrobiłam kilka – pokazuję te, które już są u nowych właścicieli.

Ten poleciał do oswojone hobby :




Ten jest u migot77




A taki przygotowałam na spotkanie scrapowe w Heliosie i jest w rękach Margaretki :)





Na koniec nie-składaczek tylko kartka „18-tkowa” już wręczona solenizantce ;)



Miło mi, że do mnie zaglądacie:*

11 komentarzy:

  1. fajne te składaczki!!!:) oj szkoda że ja tak nie umiem...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rachel to naprawdę proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmm przepyszne te składaczki, szczególnie ten ostatni :)
    i karteluszka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem, ja tak patrze, oglądam te wasze stronki...i nie wiem jak wy to robicie że to takie śliczne...naprawde kiedyś musze się zebrac i zajechać na takie spotkanie i popatrzec i troche się poduczyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. skladaczki fajne som, nie ma dwoch zdan :D
    Mialam jednak pewien problem, wynikajacy z wewnetrznego przymusu uzytecznosci danej sztuki: trudno mi bylo dobrac zdjecia, zeby pasowaly do trojkatnego ksztalu "stron". Brakowalo mi zawsze rogow. Pozatykalam je kwiatysiami i innymi takimi tam. Jakies refleksje w tym temacie moze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, ja wykorzystuję składaczki przede wszystkim jako inną formę kartki okolicznościowej.
    Jako album na zdjęcia to raczej tylko małego formatu (na całych kwadratach), w trójkąty można wkomponować cytat, opis itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie:) Piękne te Twoje scrapki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze składaczki!!! I jeden z nich mam u siebie:))Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te Twoje składaczki, ech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te Twoje składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne składaczki !! A karteczka ...ahh znów mnieć naście lat !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!