sobota, 21 marca 2009

Kartki z jajem i losowanko!

To pierwsze moje kartki przygotowane na tegoroczne święta wielkanocne.
W tym roku nie będzie ich dużo, bo niestety ciągle brak mi czasu na ich przygotowanie, a święta już niedługo.
Zawsze sobie obiecuję, że zacznę wcześniej przygotowywać się do świąt, ale z reguły nigdy mi się to nie udaje...






I na koniec obiecane losowanie skromnej karteczki ;)
Przygotowane losy



Zostały umieszczone w maszynie losującej


Tu ręka "sierotki" Martyny



Wyciąga los


Nową właścicielką kartki jest


Gratuluję!!! Adres już mam :)))
Dziękuję wszystkim za udział:***

9 komentarzy:

  1. Super kartki!
    p.s gratulacje dla Ulkas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kARTKI ŚWIETNE,APROPOS PRZYGOTOWAŃ MAM TO SAMO

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w tym miejscu chcę powiedzieć coś o czym nie zdążyłam Ci powiedzieć na spotkaniu dzisiejszym. Pudełeczko z drzewkiem i kwiatuszkami wylosowałam ja... DZIĘKUJĘ bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki!! ta z pomarańczowymi i czerwonymi kwiatuszkami bardzo m nie zauroczyla!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne karteczki!!

    i czyżbym to ja wylosowała tą śliczna karteluszkę??!! przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne KARTECZKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne KARTECZKI

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne KARTECZKI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!