wtorek, 17 marca 2009

Kartka raz - dla chętnej osoby :)

Aby nie leniuchować i zająć czymś ręce wczoraj na szybko zrobiłam skromną karteczkę.
Trzeba było użyć trzy różne papiery, przynajmniej 1 guzik, 1 wstążkę, chipboard oraz dodać coś od siebie.
Wyszło mi tak:






A przygotowałam ją na wyzwanie Daring Cardmakers.




Karteczka nie ma jeszcze właściciela - dlatego ogłaszam szybki konkurs.
Z pośród zamieszczonych komentarzy pod tym postem wylosuję jedną osobą, do której poleci karteczka. Czekam do 19 marca do godz.21.00



Miłej zabawy życzę:*

32 komentarze:

  1. Bardzo chetnie zostane jej wlascicielem;) Jest taka sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i wyszła piękna:)
    zapisuję się jako druga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawiam sie w kolejce..a nóż trafi się slepej kurze taki rarytas:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja również chętna jestem jak najbardziej ,u mnie będzie jej dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja piszę!!
    27 marca mam urodzinki:D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście chętna jestem niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, to ja się dopisuję jako chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ... przygarnę ją chętnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutka ta karteczka:) oj chciałabym taką mieć...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się wcale nie pogniewam za taką karteluszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki też bardzo bym się cieszyła na taką karteczkę:)

    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle śliczna!!! I ustawiam się w całkiem już długiej kolejce...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłoby miło coś znowu od ciebie dostać:)))))))))))))) Nie dość, ze masz czas robić fantastyczne rzeczy, to jeszcze masz tego za duzo:))))A ja szukam sponsorów na konkurs origami;)Ha, ha, ha:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuję za zaglądanie! Parawanik wiem jak zrobić, bedę przygotowana!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. no to może w końcu Coś wygram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rudlis, jest taka śliczna! Ustawiam się po nią w kolejce z dużą nadzieją, że pofrunie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja poproszę bo w sobotę mam urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie zostanę właścicielką karteczki od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam konkursy ;) Podzielam chęć posiadania karteczki z resztą komentujących - Trusiaj

    OdpowiedzUsuń
  20. ...moje urodzinki też się zbliżają , więc i ja zgłaszam się do konkursu ;) (może się uda? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja nie zmarnuję swojej szansy.
    Również z chęcią przygarnę tą śliczną i samotną kartkę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też z chęcią chce zostać właścicielem tej ślicznej karteczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka
    Chętnie ja przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A gorgeous card. :) Thanks for joining in with the DCM challenge.

    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne wyczucie smaku:) Gratuluję ! Karteczka przecudna.
    Obserwuję,podpatruję i może sama kiedyś się odważę....?

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful card. Thank you for sharing it with The Daring Cardmakers

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wygospodaruję trochę miejsca u siebie dla tej karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźniłam się... bywa. Jednak swoje dwa grosze wtrącę - piękna karteczka do tego romantyczna i bardzo wiosenna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!