poniedziałek, 30 marca 2009

Inny wymiar

kartek, na których miałam ostatnio okazję pracować wynosi 10x13 cm.
Wydaje się, że na małej powierzchni łatwiej będzie rozplanować układ, odpowiednie dodatki.
A ponieważ powoli kończy się u mnie "produkcja" wielkanocna dlatego prezentuję "urodzinowo-imieninowe" karteluchy.
Jak na razie wstawiam fotki 3 prac, resztę pokażę jak pogoda będzie łaskawsza...ciągle pada i niebo zachmurzone.





I wyciągnięty tag:


Pozdrawiam i życzę dużo słońca na cały nadchodzący tydzień :)

14 komentarzy:

  1. No, no... jak się tak oglądam kartki u was na blogach to i mnie powoli wraca chęć do zrobienia czegoś...:)Ta pierwsza chyba najbardziej blisko mojej ulubionej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudlisku super karteczki !!
    bardzo mi się podoba ta urodzinowa
    wcale bym się nie pogniewała za taką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, ale Ty cudenka tworzysz. Piekne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie!!! Szczęściarze Ci, którzy je otrzymają!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne!!! super napisy zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. i co tu pisać
    jak zwykle mi się podobają karteczki ;-)
    ta z tagiem wyciąganym rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza kartelucha przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu jest istny raj dla mojego oka!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne prace. obejrzalam tez slidshow i musze przyznac - masz gust i talent. Cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!