wtorek, 10 marca 2009

Historia pewnych albumów

Podczas ubiegłorocznych wakacji na forum elfik zorganizowała wymianę albumów polsko-francuskich. Mam szczęście brać udział w tej wymianie.
Do tej pory cała edycja była ściśle tajna, od niedawna elfik pozwoliła ją ujawnić.

Mogę więc pokazać moje wpisy w albumach dziewczyn :)))

Teraz nasze albumy wędrują do francuskich scraperek, a my już niedługo będziemy miały w łapkach francuskie albumy.

A więc zaczynam od mojego albumu. Tytuł same widzicie „Kocham, nie kocham”
Okładka i mój wpis:




Truskawka
prosiła o oscrapowanie kartek, na które wklei sobie własne, wybrane zdjęcia.


Drugie zdjęcie nie nadaje się do publikacji (niewyraźna fotka)

Album Chwilki
to „W życiu piękne są tylko chwile” - mój wpis wygląda tak:




Kolejny album do którego się wpisałam to Niebiesko_Okiej
i jej „ Mam kota”.....dowolna interpretacja



Tematem wędrującego Renny
jest: Gdy byłam małą dziewczynką”



Leeya swój wedrujący zatytułowa „Moja podróż marzeń” - oczywiście moim marzeniem jest Japonia ;P





Ostatni album w naszej wymianie, do którego się wpisałam był od kreffcika - każda miała wybrać i utożsamić się jakimś dowolnym kwiatkiem:




Dziękuję wszystkim, którzy wytrzymali do końca :)

12 komentarzy:

  1. wow ale dużo albumów!!
    wszystkie wpisy super!
    Najbardziej podoba mi się ten w albumie Leeyi bo też mi się marzy wycieczka do mojej kochanej Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.Wszystkie albumy cudne oczywiscie.Chociaz (bez zamiarow podlizustwa hahaha) najbardziej podoba mi sie twoja praca.Boska.Az zazdroszcze talentow. Pozdrawiamcieplo.Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ile wpisów, wszystkie takie dopracowane i optymistyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Piękne! Konwalia bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne,
    mnie urzekła Japonia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale seria albumów, wszystkie wpisy bardzo mi się podobają. Ale ... konwalie są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :)
    Część zmacałam... większą część :P Prócz mojego :D Ale jeszcze będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wpisy są super! a najładniejsza dla mnie okładka twojego:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piekne wpisy... mryyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wpisy sa superanckie,, a konwalie.. no no ... posują pasują do Ciebie,,, Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. hello i am french i participe at the echange international d'elfik and i want to say felicitation everithing beautiful
    kiss
    ynomra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!