poniedziałek, 2 marca 2009

Drzewo-kwiaty : )

Podpatrzyłam na forum scrapowym karteczki wykonane przez Mamutę:* – tak bardzo mi się spodobały, że postanowiłam zrobić własną interpretację kółkowych drzewo-kwiatów.
Jak widać moje kartki są bardzo ubogie w dodatki, wykonane zostały z użyciem papieru czerpanego.













I na koniec sukieneczka na roczek dla małej Alicji – wykonana według kursu Agnieszki ze strony ilowescrap.
Troszeczkę zmodyfikowana ;P



To tyle na dzisiaj :*
Idę popracować nad "nowym" papierem ;)

17 komentarzy:

  1. pieknusie te kwiatusie:)
    no i sukieneczka tez fajowo wyszla
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kwiatowe karteczki,a sukienka wyszła cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiaty w pięknej oprawie a sukieneczka słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!!
    Dla mnei to kwiaty czosnku od pierwszego zobaczenie tych kwiatków ;) serio!!!
    a sukiniusia też udana bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! Cudne, piękne i... słów mi brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. oniemiałam
    szalejesz kobieto szalejesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne prace...a sukieneczka urokliwa :)

    przesłałam adresik na meila - :)Przepraszam,ze tak późno...

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki jak zwykle przecudne! A sukieneczkateż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, napracowałaś się, ale warto było! Śliczne karteczki i te kwiatowe (moja faworytka to 4 od góry) i ta sukienkowa. Wiosnę widać już nawet tu!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiej cierpliwości trzeba, żeby takie kwiatowe drzewa powyklejać!! Ważne, że już pięknie kwitną :D A kartka sukienkowa faktycznie warta grzechu!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!
    A to druga to mi taką piękną hortensję przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te kwiaty takie hortensjowate są bardzo, super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. alez ty masz pomysły:) mimo ze nawet zainspirowane super !!
    i dodam koment do tamtych karteczek że patent na swoj papier 1 klasa !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyszły, podobne ale jednak inne ... :*

    Ciesze się, że moje prace mogły byc dla Ciebie inspiracją :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne te Twoje karteczki z drzewo-kwiatami, a sukieneczka przeslodka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!