niedziela, 8 marca 2009

Czekając na wiosnę

Pogoda jakaś kapryśna ostatnio, raz deszcz i śnieg, potem trochę słonka.
Człowiek już zaczyna się przyzwyczajać do ciepełka a tu znowu zimno,
deszcz, ciemne niebo.
Dlatego czekając na prawdziwą wiosnę sama ją sobie „stworzyłam” na papierze.



Oczywiście zaraz musiałam papier pociąć, pokombinować aby powstały takie oto wiosenne karteczki:



Trochę zwariowana karteczka ;)







Udało mi się zrobić kartkę według mapki Truskawki
ze strony scrapmapki





Jak widać trochę dodałam mojego doodlingu ;)





Dziękuję za odwiedziny ... jak widać na liczniku mam już ponad 15000 wejść to wszystko dzięki Wam:***

A w tym tygodniu Migot77 i oswojone hobby proszę oczekiwać listonosza :)

11 komentarzy:

  1. śliczne kartusie!!:0) pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj, a te motylki ażurowe to skąd? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatne, subtelne doodlanko.
    A papier własnej produkcji ... prawdziwy Adam Słodowy z Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wychodzą Ci te własne papiery, mnie się nie udają. Ostatnia kartka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te Twoje papiery. Moje wychodzą za bardzo "zatłoczone" :(
    Karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jak wiosennie. :D
    Zwłaszcza karteczka mapkowa przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Papiery robisz świetne. I cudnie je wykorzystujesz. Kartka według mapki z doodlingiem jest booooskaaaa!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny :***

    Drycha te ażurowe motylki to z dziurkacza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, a ten papier motylkowy cudny:)Bardzo podobają mi się te motylki ażurowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, aż miło popatrzeć! Też czekam na wiosnę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. papier jak od Laury Ashley, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!