sobota, 28 lutego 2009

Trochę matematyki ...

Ostatnie kilka tygodni spędziłam na przygotowywaniu dwóch zespołów do udziału w konkursie matematycznym „Matprojekt”.
Uczniowie w swoich projektach wykorzystali origami oraz jego możliwości.
Pierwszy zespół przygotował mozaikę oraz bryły z wykorzystaniem modułu powstałego z trójkąta równobocznego.
Oto niektóre ich prace:











Drugi zespół zajął się modułem kokardkowym i jego wykorzystaniem do budowy brył.
Złożyli również dwie kostki Mangera 1 stopnia : )









A teraz mam więcej czasu na scrapowe prace, czekają na mnie dwa albumy wędrujące, kilkanaście kartek i zaproszeń na zamówienie do zrobienia ...więc zabieram się do pracy.
Miłego i ciepłego weekendu:*

13 komentarzy:

  1. O rany, to juz jest wyższa jazda! Świetne te papierowe konstrukcje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też mowę odebrało, kiedy zobaczyłam te konstrukcje... Jestem pełna podziwu dla autorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest fantastyczne! W życiu bym nie dała rady tak precyzyjnie tego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda perfekcyjne wykonanie i śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. to niesamowite - jednak matematyka i sztuka mają wiele wspólnego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ..... zbyt skomplikowane to to na moja glowe .... :( ale wykonanie rewelacyjne, jestem pod mega wrazeniem !
    sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Ale cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. uo matko,ale cuda! gratulacje dla autorow!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja!!!że też coś takiego może powstać z papieru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Bryłki są bardzo ładne.
    Przy okazji pragnę dodać, że sposób wykonania takich moich kokardkowych bryłek opisałam w broszurce "Kokardkowe wielościany" (2005). Zapraszam do odwiedzenie mojej strony
    www.origami.edu.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!