sobota, 14 lutego 2009

Romantycznie?

Przyznaję się, że to nie mój styl. Ale bardzo spodobały mi się karteczki z różami zrobione ostatnio przez Betik więc postanowiłam zrobić coś w tym stylu.
Same oceńcie czy mi wyszło romantycznie.



I zbliżenia:




W styczniu Abrakadabra na forum ogłosiła wymianę walentynkową, na którą się zapisałam. Należało przygotować ozdobione pudełko oraz jakiś drobiazg. Mnie przypadło wykonanie niespodzianek dla Rybiooki i overpowered.

A takie niespodzianki poleciały do Rybiooki:




i overpowered:




A takie walentynki otrzymałam od Rybiooki dziekuję:*




i dziekuję overpowered:*





I na koniec zapraszam na blog Pine is here gdzie można znaleźć wiele inspiracji, zobaczcie też jakie kartki zrobiły Mirabeel i Karola tylko z użyciem stempli i jednokolorowego papieru.

Ciepłego wieczoru życzę:***

11 komentarzy:

  1. Jasne, że wyszło i to jak. Zresztą nie ma takiej rzeczy którą nie zrobiłabyś ładnie. Co do wymiany to mniamuśna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pomarańczowy komplecik jest śliczny :) Idealnie wpasowałby się pod mój nowy kolor ścian w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrobiłam zaległości, wszystko jest bardzo ślicznie i starannie wykonane. I wcale nie widać, że jesteś początkująca. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka bardzo romantyczna :)
    A Twoje prezenciki piekne i wypasione, świetnie ozdobiłas te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. romantycznie wyszło, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantycznie, romantycznie...:) I ładne prezenciki narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prezenciki sa rozbrajajace - az zazdroszcze ich przyszlym wlascicielkom

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka bardzo romantyczna, a prezenciki od Ciebie jak zwykle piękne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka pięknie romantyczna. Bardzo ciepła. Pudełeczka i zawartość chciałoby się mieć. Szkoda, że nie zapisałam się pod Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz mi jak można zapisać się na wymianę. Chętnie bym się czymś podzieliła, a także przyjęła do siebie czyjeś prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania zapraszam na forum scrapbookingowe tam można wziąść udział w różnych zabawach, wymianach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!