piątek, 6 lutego 2009

Nowalinkowy wędrowiec

Z pewnością widziałyście już album wędrujący Nowalinki – jest bardzo kolorowy, energetyczny, radosny.
Album już przywędrował do mnie i niedawno udało mi się do niego wpisać.
Moje sceny z życia to ostatnie wakacje i zabawy w wodzie moich dzieci – co prawda już prawie pełnoletni, ale potrafią się razem dobrze bawić. Jako matka mogę się pochwalić, że nie pamiętam aby się często kłócili czy nawet bili (jak to bywa między rodzeństwem), lubią ze sobą przebywać, pomagać sobie.

Mój wpis jest w tonacji brązowo-zielono-pomarańczowej czego nie oddają niestety zdjęcia.










Teraz oba wędrujące lecą do Amber.
Dziekuję za odwiedziny i życzę miłego dnia:*

15 komentarzy:

  1. Rudlis wszystkie wpisy w wędrasiach wychodzą ci rewelacyjnie, tak samo jest i z tym wpisem. A motylki są przepiękne-embossing na gorąco?

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny wpis, fajny pomysł ze zdjęciami i niby kliszą :) kolory cudnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny wpis,ten motylek mnie urzekl!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie, tak jak gulce, bardzo podoba się pomysł z kliszą :)

    chwilka

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny album, a jakie stranne wykonanie. Zdradzisz tajemnicę czym zrobiłaś te krople na wodzie? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no pięknie ;-)
    i widzę ten dziurkacz brzegowy w pełni wykorzystany ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję:*
    Motyl to oczywiście embossing, a kropelki na wodzie zrobione preparatem: Accents Glossy Efekt Kropli Deszczu - tu więcej pisze: http://www.scrapart.pl/index.php?p2034,accents-glossy-efekt-kropli-deszczu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis:)Niebanalny, nieprzeładowany, w ciekawych kolorach:)Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten wpis, ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na wpis. bardzo podobają mi się te kwiaty i "krople" na wodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. profesjonalny wpis :) Cudnie wygląda, świetna kompozycja, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wpis! Dobrze, że pokazałaś detale, można w pełni docenić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa, pierwszy wpis!!! Rewelacja Irenko! Te stop-klatki jak bum cyk cyk idealnie pasują do ulotnych chwil, złapanych scen :)
    Pełen zachwyt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!