środa, 4 lutego 2009

Nadszedł czas

aby pokazać co zmądziłam...

Do tej wymiany zostałam zaproszona przez Abrakadabrę pod koniec listopada. Nie wiedziałam kto będzie brał udział, ani ile dokładnie będzie uczestniczek.
Lista ukazała się w połowie grudnia.
I wtedy przeżyłam szok!!!
Tyle wspaniałych dziewczyn, które podziwiam od tak dawna, a ja początkująca scrapująca wśród nich...
Moja przygoda scrapowa zaczęła się dokładnie 19 kwietnia 2008 r. na spotkaniu scrapobookingowym w Krakowie organizowanym przez Mirabeel .

Na blogu wymiany dziewczyny zaczęły prezentować swoje piękne wędrujące i dopiero zaczęłam się stresować!!!


Teraz nadszedł czas na mnie - prezentuję swój wędrujący w Noworocznej Wymianie Albumów – kolorowy, przybrudzony, poszarpany, pocięty...ale mój:)
Temat albumu to tytuł piosenki Anny Marii Jopek „Ale jestem”.
Już jutro rozpoczyna swoją wędrówkę – wraz z albumem Nowalinki leci do Beaty Ewy (Amber).

Zapraszam do obejrzenia.

Okładka przód:



tył:



Mój wpis i list przewodni:




Oraz miejsce na wpis u kogo,kiedy był:


Trzymajcie kciuki za jego wędrówkę:*

17 komentarzy:

  1. Album jest świetny i mam nadzieję, że pokażesz nam go po powrocie do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny,śliczne ma kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczysz wróci cały i zdrowy ;-)
    fajny poczatek

    OdpowiedzUsuń
  4. No brawo! Przecudnej urody! Pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, świetny, juz sie go nie mogę doczekać u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no i bardzo fajnie Ci wyszedł :)
    kciuki trzymać będę :)

    a czym zrobiłaś te kropeczki białe koło zawijasków??

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny jest :) szerokiej drogi, wędrasiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny:*

    Ulka - kropeczki robione białym żelopisem, a na okładce farbą Pebeo gloss daje wrażenie 3D.

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za szczęśliwy powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Orika, boski jest!! No i kolory - palce lizac!! Ciesze sie, ze niedlugo przyleci!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna okładka, bardzo energetyczna:) Zazdroszczę Ci tych wszystkich pięknych wpisów jakie się w nim znajdą:)No i liczę na zmacanie po jego powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie papiery po prostu boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! Wszystko w nim mi się podoba. Dziurkacz brzegowy super :)!
    Zapraszam do mnie na blog, mam coś dla Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana - album prezentuje się pięknie!!! Kolory bardzo mi się podobają! Wstawiaj szybciutko fotki na "Albumowym blogu" :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kciuki za wedrowke tego cudnego wedrasia trzymam bardzo bardzo mocno :)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!