poniedziałek, 16 lutego 2009

A może z sukienką?

Wczoraj mnie naszło i zrobiłam kilka karteczek z wykorzystaniem stempelka sukienki.
Pobawiłam się embossingiem na gorąco, a ponieważ nie mam wielu pudrów to zrobiłam eksperyment –stempelek pokryłam kolorowym tuszem: oliwkowym, bordowym, różowym, fioletowym. Na kolor oliwkowy i fioletowy nałożyłam bezbarwny puder, podgrzałam nagrzewnicą...i wyszły mi dokładnie takie kolory jaki był tusz : )

Pogoda kiepska do robienia zdjęć, więc piszę jakie są faktyczne kolory na kartkach.

Kartka nr 1 - w kolorach: brąz, pomarańczowy i sukienka oliwkowa.



Zbliżenie:


Kartka nr 2 - fiolet i oliwka:


Zbliżenie:


Kartka nr 3 już bez embossingu, w kolorach bordowym i oliwkowym



Kartka nr 4 w kolorze fioletowo-różowym



Myślę, że to nie będą ostatnie moje „zabawy” z embossingiem ;)



Pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

  1. super wyszly! musze sobie zapamietac te porade na czas, kiedy wreszcie zaopatrze sie moze w produkty do embossingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra wyszły te sukienki, ten efekt wypukłości jest niesamowity. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. bordowo oliwkowa moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te stemple z sukienką. do pierwszej wzdycham najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ta z zieloną przepaską, choć czy ja wiem, każda jedna śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne! Najbardziej mi się chyba czwarta podoba, ale wszystkie są urocze, ten embossing jednak naprawdę dużo daje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne karteczki, efekt cudny

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, każda jedna :D

    ps. ja też pokochałam twój stempel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te Twoje karteczki - wiem coś o tym bo mam jedną od Ciebie ;*
    co do pudrów to mam to samo.. i tez radzę sobie dając jako podkład kolorowy tusz.. embo.. to fajna zabawa jak sie ma nagrzewnice hihih

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne są te sukienkowe kartki! czyste, eleganckie i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam te sukienki... postemplowałam w Babim lecie i az wstyd sie przyznać ale ich jeszcze nie wykorzystałam ale po zobaczeniu Twoich naszła mnie chętka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienki super wyszły, karteczki są the best, takie lekkie i zwiewne

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem która najładniejsza bo wszystkie maja w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądząc po ilości naprawdę niezła zabawa musiała być:) Ja już prawie zapomniałam, że mam taki stempel, muszę go reanimować...Bardzo fajne karteluchy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale swietne kartki!Takie slodkie i urocze! Doskonale na prezent nie tylko dla dziewczynki ale takze dla kobiety:-)Superrr.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham te twoje sukienki ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Rowniez uwazam, ze sa swietne!! I jaka roznorodnosc!!

    PS. Dzisiaj przyszly albumy!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny dziękuje :***

    Rein, ynorma thank you :)))

    Amber:* dziękuję za informacje - już zaczynałam się martwić...

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne !!! nawet mój 4-latek powiedział - piekne !!! szczególnie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!