czwartek, 12 lutego 2009

Marzenia...

Ostatnio dużo pracuję szkoda tylko, że nie scrapowo ;P
A jak już coś robię to w tej chwili nie bardzo mogę pokazać ...dlatego wklejam fotki wpisu w wędrującym Izabelli (fotki mam dzięki Alince:*). Wpis zrobiłam podczas ostatniego spotkania scrapowego w Babim Lecie.

Moje spełnione marzenia to: szczęśliwa rodzina (mam nadzieję, że szczęśliwa haha), praca, którą lubię oraz czas na hobby.



A jedno marzenie do spełnienia to...



każdy się domyśli.


To dzisiaj na tyle. Pozdrawiam i życzę więcej słońca... :*

13 komentarzy:

  1. a ja sie nie domysle bo widze kwadracik!!!!! A może to ukryte specjalnie przed niektórymi.....

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Zobaczyłam!
    Oj jade z Tobą, jadę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle kokejny piękny wpis. Co do marzenia to chętnie się dołącze do wycieczki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj..mam nadzieję że niespełnione marzenie się spełni :) i narodzi się nowe niespełnione :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie oprawiłaś szczególnie to pierwsze "dyziowe" zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wpis...
    a marzenia się spełniają, każde w odpowiednim czasie, no i trzeba im czasem pomóc.
    Też marzę o takiej wycieczce, razem z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis a marzenia widac jak na dłoni :))
    Podoba mi sie zdjęcie na trawce :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wpis świetny!
    widzę, że mamy takie samo marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zatęskniłam za latem... super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis, a zdjęcie, aż marzy się poleżeć na takiej zielonej trawce:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też marzę o takiej wycieczce. A ile papierów bym przywiozła. Piękny wpis. Ale będzie pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wpis Irenka,dziękuję:)Już się nie mogę doczekać, kiedy go dostanę w swoje łapki:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!