niedziela, 8 lutego 2009

Jak ja lubię te spotkania....

Kolejne spotkanie scrapkowe za nami. Ależ było fajnie: 17 twórczych, kreatywnych, wesołych kobiet w jednym miejscu.... poznałam też osobiście nowe koleżanki: czarneoczy, SentiMenti oraz piechotkę .






Tym razem każda z dziewczyn miała zadanie do wykonania: należało zrobić kartkę walentynkową bez koloru czerwonego i bez symbolu serca. Dziewczyny bez problemu uporały się z tym i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem ich prac.

Fotka zbiorowa kartek dzięki uprzejmości Carry:*


Taką piękną karteczkę wylosowałam od SentiMenti:



A takie skarby otrzymałam od:
obrazek Jaśminowasi:*** Bardzo dziękuję!



karteczka od mamuty:* – śliczna prawda!




I na koniec moja baaardzo skromna karteczka, którą zrobiłam według mapki ze strony Scrapmapki :





Naładowana pozytywną energią po spotkaniu zabieram się do pracy...niestety niescrapkowej...

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Dziękuję za naprawdę niezwykle miłe spotkanie :* Już się cieszę na następne:-) Teraz tylko muszę się zabrać za scrapowanie, bo długo tak z Wami nie pociągnę robiąc jednego scrapa na miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie miło było
    tylko chwilami jak na targu
    hihihi
    ładną karteczkę zrobiłaś i ładne prezenty dostałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. było cudnie, dziekuję za kartkę urodzinową i pozwolę sobie podkraść upsss ze dwa zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko potrzeba mi tego jak tlenu - Wy to macie tak fajnie tam na południu, że Was tyle tam jest babeczek. Nas tu na pomorzu mało, ale jak sie wszystkie zawezmą i zbiorą to się też troche uzbiera, no ale zazwyczaj to nas od 3 do 5 w porywach. Jakies gadane mam od rana czy co???
    Fajne spotkanko i fajny pomysł na wymiane karteczkową, chyba sobie pomysł zapożyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale macie tam fajnie ...

    a ja tu sama jak palec :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszę spotkania. Nistety mieszkam trochę dalej i chyba nigdy nie bedę miała okazji sie z Wami spotkać. A szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. było super!!!!!
    dziękuję dziewczyny za miłe towarzystwo...

    mi niestety żadne zdjęcia nie wyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdraszczam okrutnie. UHK o pomorzu a ja na północnym wschodzie prawie nikogo nie mam.
    Bewix to mam nadzieję, ze się poóźneij śmiała, a nie cały czas poważna. A Mamutka jak zwykle w pięknych koralach:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hala ja całą Polskę przejechałam żeby z Mamuta i Bewix się spotkać, to i ty może kiedyś dasz radę

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo widać,że bardzo fajnie musiało być:)

    Karteczki przecudne,wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko pozazdrościc wam takich spotkan;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i ja na spotkaniu byłam, herbatkę i soczek piłam, a co widziałam na swoim blogu opisałam!
    Cieszę się "siostro nr 2", ze stanęłaś na mojej drodze! Z Wami zycie jest łatwiejsze!
    Szkoda, że nie mieszkamy bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Wam zazdroszczę takich scrapowych spotkań... Pomysł z wymianą karteczkową rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, dziewczyny jest czego zazdrościć, spotkanie było superowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak świetnie, że się tak spotykacie!!!!! ileż ja bym dała żeby tam być....pogadać....nauczyć się czegoś od was....ach.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj fajnie taki szabat crafciarek ;D
    Trzeba ten Toruń zmobilizować ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super się tak spotkać :) Bardzo chciałabym dołączyć do któregoś spotkania, jeśli oczywiście to nie kłopot. Na razie zapraszam na swoje fioletowe poddasze. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy wszystkie chętne twórcze osóbki na nasze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje za Walentynkę - dziś dotarła i cóż słaba kobieta jestem otwarłam :D

    Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!