środa, 18 lutego 2009

Coś małego i...

W styczniu na forum scrappasion zorganizowałam wymianę ATC o tematyce: Aniołowo, Żywioły i Vintage.
I w tej kolejności prezentuję moje małe prace:



Jak łatwo zauważyć do zrobienia aniołów zainspirował mnie kurs kasiorki ze strony HoA.






Dzisiaj poczta dostarczyła mi cudowny komplecik serduszek wykonanych ręką Juunki – udało mi się go wylicytować w aukcji dla Neli na allegro. Zdjęcie kompleciku wypożyczyłam z blogu Juunki:*



I na koniec coś miłego:

Niedawno brałam udział w zabawie „Podaj dalej” na blogu Pasiakowej:* i zgodnie z zasadą zabawy – organizuję taką u siebie:

Oto zasady:
1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzymają mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) jeżeli będziesz jedną z tych trzech osób musisz umieścić na swoim blogu post podobnej treści, dając szansę 3 kolejnym osobom na niespodziankę tym razem od Ciebie :)
5) Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!
Zapraszam do zabawy!

8 komentarzy:

  1. prześliczne te ATC, wszystkie! choć mnie urzekły najbardziej te z aniołkami. pomysłowe :)

    i na zabawę chętnie się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ATC i słodziutki serduszkowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również dopisuję się do zabawy...
    miło obdarowywać innych :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też z chęcią bym się dopisała,ale już wykorzystałam Swoje szanse:)superowa wymiana,bardzo urzekły mnie kartki vintage.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te Ateciaki, no z aniołkami the best...i te Vintage :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe ateciaki, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. I się spóźniłam.. :( Ale trzy z tych ATC mam u siebie, tra la la ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalay - dam niespodziankę jak się spotkamy :)
    Ulki adres mam :)

    Proszę Penina napisz mi swój adres na emaila: rudlis@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!