czwartek, 1 stycznia 2009

Nutkowy wpis na początek...

Nowego Roku :)
Trochę pobawiłam się distressami jak sam Tim Holtz ;P
Chciałam uzyskać podobny efekt papieru jak na tym filmiku... jedynie z czym miałam problem to prasowanie papieru...na filmie Tim idealnie wyprostował papier...mój jak widać dalej ma zagniecenia.
Ogólnie jestem zadowolona z wpisu :)


I zbliżenia:




Szczegóły:



Teraz zabieram się za zakładki na wymianę u mamajudo, potem czekają wędrujące od Kreffcika i Leeyi. No i do zrobienia mam kolejny album wędrujący na wymianę forumową u mamajudo...trochę wolnego czasu jeszcze mi zostało, więc do dzieła :)

14 komentarzy:

  1. Fajny wpis, kolorki mniam mniam, "holtzowanie" świetnie Ci wyszło. Kapitalna koroneczka, jako przedłużenie stoku.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja
    z każdą praca coraz niżej szczęka mi opada

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis
    bardzo mi się podoba "przedłużenie" zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o. świetnie "przedłużyłaś" zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Pięknie wkomponowałaś zdjęcia i ta kolorystyka...super!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny wpis.I te kropki akrylowe jako odnośniki świetny pomysł!Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty jesteś kreatywna... no oczu oderwać niemoge od tych wpisów ;D
    Dużo zdrówka i radości w Nowym Roku życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajaj, jaki piękny wpis w moim albumie wędrownym!!! Juz się nie mogę doczekać, żeby go zmacać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA! Coś pięknego. Brak mi słów. Bardzo mi się podoba.
    Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, zwłaszcza połączenia elementów ze zdjęcia z tym poza nim :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. album jest przepiękny, ale słowo "distress" mnie przeraziło! nie wiem co oznacza ono w rozumieniu scrapowym, ale ja ostatnio uczyłam się o nim w kontekście psychologii klinicznej ;) widząc jednak jak rewelacyjny jest album nie ma ono nic wspólnego ze scrapem i całe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!