niedziela, 4 stycznia 2009

Nowy Rok - nowe wyzwania :)

Nie będę pisać postanowień na Nowy Rok, bo u mnie krucho z ich realizacją ;P, ale chętnie podejmuję jakieś wyzwania. Już kilka wyzwań realizuję, ostatnio wpisałam się do wymiany zakładkowej u mamajudo :).
Zakładki gotowe jutro polecą do organizatorki!

Tu kilka zajawek:





A jedno wyzwanie to mnie chyba przerosło!!!!

Zostałam zaproszona (czerwieni się) przez Abrakadabrę:*** (dziękuję)
do udziału w

Noworocznej wymianie albumów


i nie byłoby w tym nic dziwnego w końcu biorę udział w kilku wymianach,
gdyby nie fakt, że od większości uczestniczek "uczyłam się"
podpatrując ich kraftową twórczość!!!


W tym projekcie biorą udział
Abrakadabra
Ada ze ScrapArtu
Ania z poddasza
Bea
Beata
Beata Ewa
eight
qlkowa
Karola
k_maja
Lamarta
mia_mi
Mirabeel
Nowalinka
.
.
i ja ;P

Mam cichą nadzieję, że podołam temu wyzwaniu ;)
Trzymajcie za mnie kciuki:***
A teraz zmykam przygotować się do pracy... PA!

3 komentarze:

  1. No kto jak to ale Ty napewno podołasz temu wyzwaniu, tego jestem pewna w 100% :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta zajawka, czekam na pełną odsłonę. I trzymam kciuki za powodzenie w wymianie albumów. I życzę wszystkiego najlepszego na ten rok. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!