czwartek, 29 stycznia 2009

Mój scraproom ...

Taki tytuł nosi wędrujący album kamaftut, a ponieważ takowe pokoju nie mam to wstawiłam fotkę mojego miejsca scrapowego. Konkretnie to moje biurko, ale nie myślcie sobie, że jak zabieram się za twórczą działalność to biurko mi wystarcza...korzystam również ze stołu, biurka córki i podłogi :))).
A to mój wpis u kamaftut:





Dziekuję za wszystkie wyróżnienia i nagrody, które w ostatnim czasie na mnie spłynęły w najbliższym czasie wszystko nadrobię :)

Życzę miłego dnia:*

12 komentarzy:

  1. O co chodzi z arabskimi literkami? Czy to może coś tylko dla wtajemniczonych?

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh chciałabym mieć cały pokój tylko do scrapowania... tymczasem też musi mi wystarczyć biurko - póki co...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie :) i z poczuciem humoru :)
    ja to nawet swojego biurka nie mam... korzystam z kawałka blatu i moich dziewczynek, ale niedługo już niedługo... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zmacałam osobiście ;-)
    bardzo ładny wpisik

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre i biurko :)
    scrapka potrafi :) a co, ja mam stół w jadalni , kawałek sypialni. dzieci straszę że im pokój zabiorę bo i tak ciągle w sypialni siedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju jaki porządek na tym biurku..ja sie boję pokazać swoje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Biurko scrapowe bardzo fajne,ja mam tak samo z tworzeniem, zajmuję cała podłogę i jeszcze łóżko córki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Biurko, dobra rzecz. Ja mam stół w pokoju i wieczny bałagan.
    Rudlis dziękuję, że odwiedzasz moją stronę i zawsze coś miłego piszesz. Wielkie podziękowanie.
    Ja codziennie odwiedzam Twoją stronę i zachwycam się tym co tworzysz. Wszystko jest bardzo piękne i pomysłowe. Naprawdę podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez nie mam takiego pokoju. Kiedy scrapuję, zawalony jest cały duży pokój :-) Bardzo ładny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się bardzo tytuł Twojego wpisu :))) ja mogłam zatytułować swój "scrap - podłoga" :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!