sobota, 31 stycznia 2009

Małe podsumowanie

Na wstępnie chciałam bardzo podziękować za wszystkie odwiedziny, komentarze i wyróżnienia : )
No właśnie wyróżnienia...trochę się tego ostatnio nazbierało.
A więc zacznę od najwcześniejszych.

17 stycznia Renny wyróżniła mnie takim oto orderem:



Order został własnoręcznie zaprojektowany i wykonany przez Renny. Zdolna z niej kobietka:*

22 stycznia Nicktośka przyznała mi nagroda - Marie Antoinette Award, którą należy przekazać kolejnym 5 osobom, których blogi podziwiamy :D



Trudno wybrać tylko pięć więc wybieram blogi:
Mirabeel,
Craftowo,
k_maji,
Jaśminowasi,
Nowalince.

25 stycznia Magda i nirshya.dwbh wyróżniły mnie nagrodą




Zasady przyznawania nagrody są takie: Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym", bez których nie można żyć, a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom, których blogi lubimy/odwiedzamy.
Jestem uzależniona od:

1. Interentu
2. Internetu
3. Rodziny
4. Kawy
5. Słodyczy

Nagrody przekazuję właścicielkom blogów (kolejność alfabetyczna)
Coście,
Cwasi,
Dryszce,
Gulce,
Pasiakowej.

I ostatnia nagroda przyznana przez Migot77, mamajudo i Almirani:




Zasady przyznawania nagrody są następujące :

- umieszczamy logo na swoim blogu,
- wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
- nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
- podajemy linki do owych blogów,
- nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.


Moimi nominowanymi są:

1. Mollik
2. Loreena
3. Magda
4. Lili
5. Karola2008
6. Alina
7. Carra

Ufff. Skończyłam ;P
No i pomyśleć, że dzisiaj kończy się pierwszy miesiąc nowego 2009 roku ... ale ten czas szybko ucieka.

8 komentarzy:

  1. U mnie na blogu rowniez znajdziesz mala niespodzianke dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci serdecznie gratuluję:))))) I nigdy bym nie pomyślała,że jesteś uzależniona od słodyczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje takiego wysypu nagród wszelakich . Bardzo dziękuje za wyróżnienie dla mnie i mojego skromnego blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje tylu nagród!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wszystkich wyroznien !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!Gratuluje tylu wspanialych nagrod:-)W pelni na nie zasluzylas. Swietne prace i jeszcze lepszy panujacy u ciebie klimat:-)Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!! I wcalę się nie dziwię, piękne inspirujące prace:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!