poniedziałek, 12 stycznia 2009

Kolejny album wyrusza w drogę ...

W końcu udało mi się skończyć album, tym razem jest to wędraś z wymiany forumowej organizowanej przez mamajudo.
Mój temat wędrowniczka to "Być szczęśliwą" ... kobietą to wielka sztuka.
I wcale nie interesuje mnie szczęśliwa osoba jako córka, żona, matka, siostra itd. ale przede wszystkim jako KOBIETA.
A więc to moja okładka

tu plecki



list wyjaśniający


mój wpis


oraz miejsce na informacje o uczestniczkach wymiany



Przyznam się, że po raz pierwszy "pracowałam" z papierami w nie moich kolorkach, ale kiedyś trzeba spróbować...

A, chciałam dodać, że zdjęcie z albumu zostało wykonane przez Carrę podczas jednego ze spotkań scrapowych :)

Miłego dnia życzę:*

11 komentarzy:

  1. Widzę, koleżanka szaleje z wędrowniczkami:) Całkiem fajnie Ci wyszło z tymi nie Twoimi kolorkami:)Bardzo ciekawy album się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny albumik, kolory jak dla mnie też może ciut nie moje, ale ogólnie całość bardzo mi się podoba! fajne rozwiązanie z tym okienkiem ps. to sztuka zrobić coś w nie swoich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, cudnie, cudnie!!! ślicznie się oprawiłaś ;) Miłej wędrówki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje ten wędrowniczek ,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moze twierdzisz ze kolor nie twoj,
    ale jest ci w nim do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudnie! już się doczekać nie mogę, kiedy go zmolestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko, naprawdę piękny album, teraz już drżę, że mam się wpisać jako następna! Oj, biada mi! Po takiej mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory nie Twoje, ale za to jak pięknie zestawione! Bardzo mi się podoba ujęcie tematu - tzn. właśnie, że nie matka i nie żona itd. przecież nie tylko na tym szczęście polega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A i ja będę go miała w swoich łapkach:))) super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Album zapowiada się bardzo ciekawie.
    Urzekł mnie po prostu ten uśmiech.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!