środa, 14 stycznia 2009

Co mnie inspiruje...

a właściwie KTO?
Odkąd zobaczyłam na forum gazetowym jej prace to jestem uzależniona od przegladania jej bloga.
Zapraszam do Kasi/szkieuki bo o niej mowa :)
Podczas tych świąt udało mi się wymienić z Kasią kilkoma kraftowymi drobiazgami, otrzymałam od niej bardzo ciekawą zakładkę, która zainspirowała mnie do wykonania ... innych zakładek konkretnie na wymianę
u mamajudo.





Wykorzystałam stempel sukienki i zrobiłam takie oto nietypowe zakładki do książki :)






Na koniec chciałam polecić dwumiesięcznik "WENA". Ukazuje się w nim dużo ciekawym artykułów o robótkach ręcznych różnego typu. Jest to pismo dla osób początkujących w robótkach.



Chciałam się pochwalić, że w numerze styczniowym jest mój artykuł na temat kartek okolicznościowych wykonanych przy użyciu embossingu na zimno czyli wytłaczanie.
W poprzednich numerach były propozycje kartek wykonanych techniką iris folding i teabags.

I na koniec trochę cukierasów u Jaszki :))) Same piękności!

15 komentarzy:

  1. uohoho, co ja tu widze :D dzieki piekne, za cieple slowa!!
    ciesze sie, ze sukienkowy pomysl idzie dalej. Ide patrzec, czy ta Wena ma moze strone - ciekawych pomyslow nigdy nie za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności!!! Widzę, że zakładkomania idzie pełną parą ;))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no popatrz jak można wielorako wykorzystać ten stempelek
    niezły pmysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje artykuły w Wenie to od razu rozpoznaje, bez zaglądania na podpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo jakie piękne te Twoje zakładeczki są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie zakładek.Gratuluję! A Wenę mam i będę próbować robić kartki wg Twojego kursu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba mi wcielo komentarz,wiec powtorze :
    Sliczne te zakladki,fajowy pomysl :-)
    Ja zrobilam kiedys kartke z sukienka.Lubie takie :-)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda by było chować taka zakładkę do książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym stemplu od pierwszego wejrzenia (o ja nieszczęsna!), więc konsekwentnie Twoje zakładki- sukienki urzekły mnie! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakładki :) kształt jest przepiękny i taki kobiecy...

    jeśli chodzi o 'wenę' to znam i od czasu do czasu kupuję ;) gratuluję możliwości pokazania nowych technik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne, nietypowe zakładki. No i gratuluję możliwości napisania artykułu w gazecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te zakładeczki!! Prawie tak bardzo piękne jak na mojej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł - zakładki wyglądają bardzo, bardzo. Czytanie z taką to zapewne czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!