niedziela, 25 stycznia 2009

...

Co robię?

Bardzo dużo mam planów scrapowych do zrealizowania, ale gdzieś wsiąkła moja wena - czy ktoś ją może widział?
Pokażę dzisiaj tylko skromną karteczkę, która już zawędrowała do nowej właścicielki:*






Oczywiście pamiętam o niespodziankach dla szczęśliwych dziewczyn, które złapały u mnie numerek 10101.
W najbliższym czasie też nadrobię zaległości z wyróżnieniami, które otrzymałam od Renny:* i Nicktosi:*.

I na koniec zapraszam do Scrapujących Polek gdzie czekają cukierasy :)))

To na dzisiaj tyle, dziękuję za uwagę i życzę miłej nocy!

8 komentarzy:

  1. eh ta wena, rozbrykana. Trzymam kciuki za wielki powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartelucha :))
    A wena , to jak wiadomo różne humory miewa...

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że umiesz wykorzystać sukieneczkę, bo i się strasznie podoba, ale jakoś, żeby coś z niej zrobić to ciężko

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też karteczka się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka słodziutka, a możesz wziąć ten stempel do Babiego lata? bardzo proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. Dziękuję za sukienki. W jedną z nich ubiorę wróżkę (nowa wymiana ATC).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!