poniedziałek, 5 stycznia 2009

10 000 wejść :)))

Tyle dzisiaj pokazał mój licznik :) I to wszystko dzięki WAM:***
A jestem na blogerze od czerwca 2008r.
Nie organizowałam zabawy na łapanie numeru.Planuję zabawę na 10101 , więc zapraszam.!!!


Bardzo jestem wdzięczna za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze, a ponieważ nie mogę każdej z Was osobiście podziękować - to w formie podziękowań wstawiam kilka moich dawnych kartek (tutaj jeszcze nie prezentowanych).
Niech każda z Was wybierze sobie tę, która jej się podoba i wyobrazi sobie,
że to dla niej właśnie kartka :)










Dziękuję jeszcze raz i życzę dużo ciepełka na te mroźne dni:***

20 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej dużej liczby :D I życzę jeszcze wielokrotności :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)

    trza będzie zapolować >:}

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wybieram ostatnia i dziękuję :)) oraz gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. rety! tyle narodu! gratulacje!!
    to ja bym sobie wziela te trzy zolte kwiatuszki, chociaz quillingi takoz fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zyczę jeszcze większej ilości wejść!!!
    Karteczki są urzekające, szczególnie te qlingowe kwiatuszki...umm cud malina

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!!! Życzę Ci dalszych wielu miłych chwil na tym blogu.Karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) I życzę jeszcze conajmniej z 10 razy tyle ;D A co do polowania... hmm, trzeba spróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję oby tak dalej.
    Przesyłam pozdrowionka już z Poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. quillingowe piękne ! gratuluję licznika i życzę wielokrotności ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. imponujący wynik
    trzecią wybieram!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ho ho. Gratulacje. Mnie też się trzecia podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję :)
    a na polowanie to już szykuję broń ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje :) W taki razie moja jest druga :D Pozdrawiam- Izis

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba polowanie zakończone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Irenka, gratulacje i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki - trzecia i ostatnia - rzuciły mnie na kolana ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULUJĘ!!! A karteczkę wybrałam sobie z quillingu :)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!