piątek, 12 grudnia 2008

A u mnie jeszcze Mikołaj :)

Czas ostatnio tak szybko ucieka, same wiecie. Rano wychodzimy ciemno, wracamy ciemno... W tym szaleńczym tempie przygotowań do świąt brakowało czasu, aby coś tutaj napisać, więc nadrabiam zaległości.
Na forum wzięłam udział w wymianie mikołajkowej zorganizowanej przez Abrakadabrę. Przygotowałam prezenty dla Nutki1911 i *PatiS*, ponieważ dziewczyny już otrzymały swoje mikołajki mogę pokazać co zrobiłam :)))

To dla Nutki1911


i dla *PatiS*



Poproszono mnie o przygotowanie skromnych karteczek świątecznych dla chorych i samotnych przy naszej parafii-wybrałam technikę origami (kilka wzorów gwiazdek, choinki). Karteczek do wykonania było 36!





Ostatnio na blogach pokazało się dużo nagród blogowych i jedna z nich trafiła do mnie...otrzymałam ją od
Elki Bardzo dziekuję:)



Nagroda ta "Uber Amazing Blog" jest przyznawana osobom które:
Inspirują Ciebie;
Przedstawiają zdumiewające, niesamowite informacje;
Mają dużo do poczytania;
Zawierają zdumiewające projekty;
Są jakieś inne powody, dla których sądzisz, że są niesamowite
Zasady przyznawania tego wyróżnienia są następujące:
Należy umieścić logo na swoim blogu;
Należy wyznaczyć przynajmniej 5 blogów (może być więcej), które są dla Ciebie Uber Amazing (Super Zdumiewające);
Należy powiadomić wyróżnionych, że otrzymali nagrodę Uber Amazing Blog, przez wpisanie komentarza na ich blogach;
Podać link do bloga i osoby, która otrzymała nagrodę-wyróżnienie od Ciebie;

Zgodnie z zasadami mam przyznać to wyróżnienie dla przynajmniej 5 blogów, trudno wybrać bo każda z Was tworzy zdumiewające projekty, ma dużo do poczytania dlatego tą nagrodę przekazuję dla każdej twórczej osóbki, która tutaj zagląda!!!
To dla Was dziewczyny:***

Ale szczególnie chciałam wyróżnić tą nagrodą Craftowo czyli Finn i Fryne ...dobrze wiecie za co :)))

10 komentarzy:

  1. Gratuluje wyroznienia :)
    36 kartek .. o matko ... naprawde podziwiam - napracowalas sie pewnie przy tym co nie miara - i to jeszcze technika origami !!
    A co do mikolajek - to tak sobie patrze po blogach i ogladam te prezenty i zaczynam naprawde zalowac, ze sie do wymiany nie zglosilam hehe, taaaaaaaaakie cuda !

    Pozdrawiam cieplo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajkowe prezenty piękne!!!A karteczki,tyle pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A te bombeczki to z satyny są???Jejku podziwiam,dobrze że nie widzi ich moja mama,bo by chyba zwariowała z zachwytu,i tak jej pokażę jak pojadę;)
    Cuda po prostu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziękuję:*

    Madlinko, a bombkę można zrobić według tego kursu:

    http://swiatpasji.pl/kreatywny/bombka-ala-karczoch/#content

    Miłej pracy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy, dziękujemy bardzo!!!!! :************ to dla nas wielki zaszczyt i radość!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne te kartki do parafii! a bombki - bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te rzeczy robisz! Gratuluje nagrody - należy Ci się !
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te bombki to są genialne!!! Nie mogę wyjść spod wrażenia :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to normalnie pracuś jesteś :)
    Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  10. babki sa piekne!!!!!!!!!
    zwlaszcza ta czerwona!!!!!
    pozdrowienia
    magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!