sobota, 6 grudnia 2008

Mikołajkowe szczęściary :)))

Szybko mija czas przed świętami - same wiecie ;)))
Nie zdążyłam wcześniej napisać postu kto wysłał print screena - robię to dzisiaj.
A więc pierwsza była AniaM. druga Madlinka :)))

Moje gratulacje!!!




A ponieważ obiecałam nagrodę dla najszybszej i niespodzianki dla dwóch osób postanowiłam wylosować jedną szczęściarę z tych osób, które zostawiły komentarz pod postem "7777-dla kogo szczęśliwe".
Wykluczyłam w tym wypadku Anię i Madlinkę z wiadomych powodów...przeprowadziłam losowanko i ....








Gratulacje:)

Proszę o adresy Madlinkę i Izis na rudlis@interia.pl
Adres Ani jest mi już znany:)

A wszystkim odwiedzającym mój blog życzę wielu wspaniałych prezentów mikołajkowych:***

4 komentarze:

  1. Liczy się refleks ;)))
    Ja już się nie mogę doczekać na zrobiony przez Ciebie drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu ale się cieszę:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się :) Już wysyłam adres :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej... ale niespodzianka!!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!