niedziela, 28 grudnia 2008

Kwiatowe wpisy

w wędrujące albumy. Mimo śniegu za oknem i niewielkiego mrozu, ja tęsknię za ciepłem wiosny i lata.
Może dlatego moje dwa wpisy w wędrujące albumy mają tyle kwiatów :)
Pierwszy wpis zrobiłam w albumie mrufki. "Uczucia i nastroje" taki tytuł jest albumu, muszę przyznać, że dla mnie nie było łatwo wybrać jedno uczucie dominujące, ale skoro jestem optymistką to wybrałam "radość" i cytat Phila Bosmansa.







Drugi wędraś o tytule "Moje szczęście" jest Abrakadabry i również posłużyłam się motywem kwiatów chociaż w innej tonacji. Kwiaty są fioletowe, ale na moim zdjęciu wychodzą zupełnie inne. Tutaj trochę podoodlowałam sobie ;)







Miłego ogladania życzę:*
A ja zmykam do kolejnych wędrujących albumów :)

8 komentarzy:

  1. Faktycznie kwieciście w tych albumach, ale za to jak wiosennie i optymistycznie...a "payslaye" robiące za listki kwiatów są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne,szcególnie drugi mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowe kwiatki są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, kwieciście u Ciebie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Ci on jest!!! Mój!!! Z tymi cudniastymi fioletowymi kwiatkami!!! Przecudnej urody te Twoje Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładnych rzeczy ja się tutaj dowiaduję!!! :-) Zrobiłam rekonesans w zaległych Twoich notkach (dla mnie zaległych do przeczytania i popatrzenia)i co? I jak mogłaś mi to zrobić??? Teraz o czym ja będę myśleć na dyżurze??? O bindowicy w kolorze blue i rewelacyjnych stemplach!!!! Ta sukienunia normalnie wymiata, jak dawno nic...
    Muszę je mieć...muszę je mieć..muszę je mieć.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kwiatki! I filetowe, kolor tego sezonu. Pieknie i radośnie. Spóźniłam się z zyczeniami świątecznymi, ale za to już teraz składam ci życzenia fantastycznego 2009! Wielu nowych dziełek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać na powrót!! Piękne wpisy, wszystkie bez wyjątku, ale mój NAJ, NAJ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!