niedziela, 14 grudnia 2008

ha i jeszcze Mikołaj ...

Mój Mikołaj dotarł do mnie trochę po oficjalnym terminie, ale jestem z niego zadowolona dlatego pochwalę się jego prezentami:
Torba scrapowa na scrapowe skarby :)))



A tak prezentuje się w środku:


No i moje ukochane papiery BG - udało się namówić Mikołaja do zakupu aż 4 zestawów (oczywiście w różnych sklepach)



A taki prezent-nagrodę otrzymałam od Karoli 2008 za odgadnięcie jej pracy decoupage na konkurs



I jeszcze pokażę Wam maleńkie domki prawie jak ATC (takie mają wymiary) z forumowej wymiany domków zimowo-światecznych

od lewej stronu u góry: Karola2008, Izabella, na dole Betik, Orika(czyli ja), Katrina,





U góry od lewej strony: Trusiaj, Alina, Abrakadabra, na dole mrufka, fajferek.





Na koniec zajawka tego co mnie czeka w niedalekiej przyszłości...


ANIA, IZIS i MADLINKA - pamietam o Was :))) JUŻ WKRÓTCE DAM ZNAĆ, ŻE MACIE OCZEKIWAĆ LISTONOSZA:***

12 komentarzy:

  1. :):) przepiękna ta torba,też by mi się taka przydała,bo póki co wszystko chomikowałam do jednego pudła,ale khem khem nie ma w nim już miejsca;P znaczy się nie domyka
    Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne papierki :) Ajj, te mikołaje, zawsze wiedzą co nam sprawi największą radość :D

    Wiem, wiem, że nie zapomniałaś- jeśli o mnie chodzi, to nie musisz się spiszyć, sama wiem ile każda z nas ma pracy przed świętami :) Pozdrawiam- Izis

    OdpowiedzUsuń
  3. nono :D

    powiedz gdzie mikołaj dorwał ta torbę ?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Truski to polecam Ci sklep www.stonogi.pl i fajne papiery są też do scrapów firmy Chatterbox :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności :]
    Domki, prezenty... Mmmm :)
    Się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te papiery !!aj ....
    to sie Mikolaj spisal na 5+ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę mikołaja!!!!!!!!!

    A domki jakie cudne!!!!!

    Wszystkie jak jede mąż aż mi sie zachciało takich narobić.......

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny klimacik u Ciebie. Ja, jako kompletna nowicjuszka w kwestii scrapbookingu, na razie ogladam, zachwycam sie, podgladam. Wczoraj zaczelam robic album... z taka pewna niesmialoscia. Pierwsza stroniczke nawet umiescilam na blogu. Bardzo chcialabym sie nauczyc tych cudownosci! Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba super napewno będzie wykorzystana, a papierki cudo.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wysyp :)) fajne te Wasze wymiany ATC :) a zestawy papierów które dostałaś..omdlałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, ale tego wrzuciłas, nie wiem na czym oko zawiesic, tyle cudów!!1

    OdpowiedzUsuń
  12. ale miałaś bogatego mikołaja !!! super!
    a domki mnie zauroczyły, są cudne, bogate w formy, materiały i pomysły. udała wam się wymiana :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!