wtorek, 9 grudnia 2008

Blogi z sercem :)

Otrzymałam wyróżnienie od Kreffcika:* i Gabci:* w postaci:



pomysłodawcą i autem tego wyróżnienia jest Yosia

Zasady są takie:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4.Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie sie na 3 tematy:

-Twoja pierwsza miłość
Moją pierwszą miłością był największy rozrabiaka w szkole podstawowej, ale jakie piękne miał oczy :)

-Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Spacer o północy po wiejskim cmentarzu (bardzo dawno), gdy nagle z krzaków wyskoczył zając - nie pytajcie jak szybko uciekałam z koleżanką

-Przedmioty bliskie sercu
Oj dużo ich, przechowuję w kartoniku - zaglądam do niego, gdy mi smutno i nastrój melancholijny.

Trudno wybrać 7 dziewczyn (chętnie przyznałabym wyróżnienie wszystkim scraperkom z mojej listy) daruję więc serduszka:
Gulce
Jaśminowasi
Coście
k_maji
Nowalinka
Rae
oraz całemu zespołowi
House of Art

uff ciężko było...

A przy okazji bardzo dziękuję Sarze:* za wyróżnienie "I your blog"




i przekazuję to wyróżnienie dla wszystkich odwiedzających mój blog:***

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za serduszko Rudlisku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo bardzo za takie serdunio ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje za wyróżnienie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję tylu wyróznień i przyznaję,że trochę cukiereczków wzięłam od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie po kolejna nagrode

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to mnie rozpieszczasz :)
    Dziekuje Irenko i do zobaczenia w końcu na jamkiś wesołym spotkanku! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie rozumiem z tych wyróźniń ale moźe to dla wtajomniczonych... tylko

    OdpowiedzUsuń
  8. W imeiniu House of Art bardzo dziekuje za wyróżnienie:* :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!