niedziela, 21 grudnia 2008

...

Nastał teraz pracowity okres przed świętami, dlatego też mało czasu pozostaje na przyjemności. Ale wraz z córką "pobawiłam" się bindownicą - pokażę tylko notesik wykonany przez córkę bo moje są niespodzianką dla kilku osób ;)



Udało się w końcu wykonać prezent dla Ani za zdobycie 7777 numerku - za zgodą Ani pokazuję tylko zewnętrzną stronę parawaniku - resztę pokażę gdy już będzie w rękach nowej właścicielki :)))



Tak więc Aniu, Madlinko i Izis jutro lecą do Was niespodzianki za 7777 :)

A na koniec coś słodkiego: pierniczki w wykonaniu córki, które nie doczekają świąt ;)



Miłego popołudnia życzę:*

13 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, ze masz baaardzo uzdolniona córkę...robi cudeńka....a te pierniczki...mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko ja jak Ci już pisałam nie mogę się doczekać całości :)
    Notesik pierwsza klasa, a przepis na tak smakowicie wyglądające pierniczki to gdzie?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parawanik śliczny!Notes- piękny, no rośnie następczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. no córka ma zdolności nieziemskie, piękny ten jej notes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nowy nabytek, córeczka naprawdę zdolna, parawanik fajniasty, ciekawa jestem całości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekne są jej prace, oddasz mi ją do adopcji?
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa pod adresem córki :)))
    A przepis na pierniczki jest tutaj:

    http://mojewypieki.blox.pl/2007/11/Pierniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no no podziel się piernikami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej ale się cieszę;)ale przesyłeczkę odbiorę dopiero jak wrócę do Poznania po Nowym roku,wszystkie dzieła pierwsza klasa.Oj u mnie te pierniczki też by Świąt nie doczekały hihih:*:*Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes córki piękny. Ile ta zdolniacha ma lat? :) A prezentu od Ciebie nie mogę się doczekać :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładny notes, ciesze sie, że bindolka dobrze sie sprawuje...a pierniki...mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. superowy notesik i zdolna córeczka, a pierniczki też mam, a co!

    OdpowiedzUsuń
  13. Irenko wielka, wielka buźka :) Ten parawanik jest prześlicznyyyyyyyyyy:)
    A i dziękuję za bonusik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!