wtorek, 2 grudnia 2008

7777 - dla kogo szczęśliwe ?

Pisząc ten post na liczniku odwiedzin mam liczbę 7677 czyli brakuje 100 wejść :)

Oficjalnie więc zapraszam do polowania na cztery siódemki ;)


Przypominam zasady polowania-pierwsza osoba, która wyśle do mnie print screna otrzyma ode mnie drobiazd wykonany przeze mnie oraz kilka scrapowych dodatków, osoby z drugiego i trzeciego miejsca - niespodzianki :)

Print Scren robimy tak:


• Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scren (prt sc), komputer zapamięta wówczas aktualny obraz z monitora i stan licznika na blogu

• następnie, otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym

• naciskamy równocześnie CTRL+V, obraz zostanie wpisany

• zapisujemy go jako plik np: jpg

• wysyłamy jako załącznik do maila na adres: rudlis@interia.pl


Życzę powodzenia, jednocześnie dziekuję za odwiedziny i Wasze komentarze :*

11 komentarzy:

  1. O kurcze... normalnie weszłam przed momentem jak było 7776 i odświeżyłam stronę a tu już 7778 :( No trudno... a już się cieszyłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. 7777 już jest :) ciekawe jaki wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wysłane:)a nio ciekawe ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7787- zaspałam :P Gratuluję zwycięzcy :)

    www.izis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Może innym razem mi się uda... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę! Przepasowałam o całe 22 :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam 7877 czyli prawie cztery te siódemki hihihihih;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chciałam przeprosić - bez pytania o zgodę ,,pożyczyłam,, sobie Twoją instrukcję łapania (cały post).Jakby co to usunę .... .
    Pozdrawiam.
    Danka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!