środa, 19 listopada 2008

Zielony wpis ;)

do wędrującego albumu Betik miał być związany z kolorem, a właściwie miała to być "Zabawa kolorem". Dla mnie każdy kolor jest ważny i moich ulubionych mam bardzo dużo. Trudno wybrać jeden... mój wybór padł na zielony... podobno kolor nadziei :)))
A więc pobawiłam się trochę kolorem, nawet udało mi się zdjęcie dopasować...
Jaki rezultat? Same zobaczcie, dodam tylko, że dokonałam drobnej korekty na pierwszej stronie (niestety to zdjęcie przedstawia kartkę przed korektą).




Dziękuję za odwiedziny:* licznik bije i czekamy na magiczną liczbę 7777 !

8 komentarzy:

  1. Pięknie Irenko, cudny wpis...te odcienie przechodzące...normalnie wiosny mi się chce jak na to patrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna praca!Bardzo oryginalna i pomyslowa.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ja mam zaległości, nawet nie wiedziałam że tu takie cudo umieściłaś.. śliczny wpis, baaardzo mi się podoba, jest naprawdę optymistyczny i pełen nadziei a ta gaza..czad.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wpis, tyle cudnej zieloności, że aż miło popatrzeć :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zieleń cudna! I te kropelki na listkach...:) Rozmarzyłam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, Irenka:) Pierwszy wpis i taki cudny:)Jak ja wytrzymam ten okres do jego powrotu??? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wpis, romantyczny, kocham zielony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny Ci wyszedł! Z jednej strony wiosenny, z drugiej taki szuwarowo-jeziorowy :) Ładnie się jedno z drugim przenika, tworząc coś naprawdę ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!