poniedziałek, 24 listopada 2008

Święta się zbliżają...

więc i ja rozpoczęłam małe przygotowania. Pierwsze kartki techniką iris folding już pokazywałam, bombki wstążkowe też, to teraz przymiarki do kartek scrapowych.
Trudno coś innego wymyślić mając do dyspozycji papiery Victorian Christmas firmy Dovercraft, z których większość scraperek już zrobiła karteczki...
Mam nadzieję, że moje prace choć trochę różnią od kartek wykonanych z tych samych zestawów papieru.













Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:*

14 komentarzy:

  1. a ja ci napiszę tak
    mimo, że motyw w kartkach przejawia się na wileku kartkach i nie tylko u ciebie to u każdego jest każda inna i u ciebie tak wlasnie jest
    i dodam skromnie że mi się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) chociaż wolę polskie wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, też robiłam z tych papierów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gulka ja też wolę polski napis...chyba sobie parę wydrukuję na następne karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też się zgadzam, że nawet mając te same materiały każda z nas inaczej jednak robi, dodaje coś od siebie tak z serducha i każde jednak jest inne. Fajne te karteczki.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i inne z tych samych papierów :)
    Świetne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki bardzo piękne i naprawdę inne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz,że wyszły inaczej :)
    Myślałam, że z tymi papierami to jednak zbyt wiele różnych rzeczy się nie da zrobić - obok swoich chodzę i się zastanawiam... A tu taki fajny pomysł na 'falbanki' i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie Ci wyszły karteluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne!!!
    a wiesz? wyzwałam Cię :)
    zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ano w tym roku nas sklepy nie rozpiesciły pod wzgledem roznorodnosci papieru.......
    Karteczki na pewno sie różnią. Bardzo ladne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznościowe.. ale sie naprodukowałaś fiuu fiuuu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!