wtorek, 11 listopada 2008

Kreatywny blog

Dzień zaczął się dla mnie bardzo sympatycznie. Zostałam wyróżniona i zaproszona do zabawy "Kreatywny blog" przez Pixię.

Znaczek oraz wszystkie wymagania pozwoliłam sobie skopiować z jej blogu, mam nadzieję, że się nie pogniewa:*



The rules:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

A to lista 7 kreatywnych blogów, które są dla mnie inspiracją :)

1. Nowalinka
2. Pasiakowa
3. UHK
4. Magda
5. Gulka
6. Jasminowasia
7. Luna

Życzę miłego dnia i dziekuję za odwiedziny... chyba zaplanuję jakie polowanko na 7777!

7 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też bardzo dziękuję, niezmiernie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zaskoczyłaś Irenko :)
    Ja??? Cieszę się, ze mogę Cię do czegoś inspirować, dziękuję :*
    Było, nie było, Ty tez mnie inspirujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale niespodziewanka! Zaskoczyłaś mnie straszliwie :) Dziękuję :* Jest mi szalenie miło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziekuję, jestem miło zaskoczona :) . Ty mnie też inspirujesz Rudlis. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej strasznie mi miło i szalenie się cieszę, że jest tu moja szczecińska ekipa :):):)
    Bardzo, bardzo dziękuję, zwłaszcza, że ostatnio trochę kuleję niestety z twórczością :wstydniś:
    Buziaki ogromne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudlisku buziak :** dziękuję bardzo za to wyróżnienie, jest mi baardzo miło :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!