wtorek, 25 listopada 2008

Craftowo na słodko :))) oraz...

Ogłaszam, że inspirujacy blog Craftowo prowadzony przez Fryne i finnabair rozdaje słodycze :)
Same przekonajcie się jakie to smakowite kawałki.



A teraz prezentacja zakładek świątecznych, które wykonałam seryjnie na zamówienie. Na ich wykonanie miałam tylko jedno popołudnie.




Zdjęcia robiłam o 6.00 rano przy lampie błyskowej dlatego przepraszam za jakość zdjęć ;)

Mamajudo mnie wyzwała do tablicy ...odpowiem na pytania jutro, bo muszę "przemyśleć" odpowiedzi..haha
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:*

6 komentarzy:

  1. Oooo, w jedno popołudnie, podziwiam. ja w jedno popołudnie to bym może ze 3 wydziubała :P A ty tak duuużo zrobiłaś i na dodatek takie ładne ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładeczki.
    Ja Cię Irenko podziwiam. Jesteś niesamowita. Ja jak robię jedno to nie zdążę, np. uaktualniać mojego bloga. A Ciebie wszędzie pełno. Moje unanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno popołudnie dobre sobie. Ty chyba na duracellkach chodzisz ;) a tak poważnie śliczne te zakładki. Podziwiam Twoją pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do zachwytów i słów uznania :) Piękne zakładki :)
    www.kama002.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przekupiłaś elfy i pomagały Ci w tak hurtowej jednopopołudniowej produkcji :)
    Szacunek - masz zacięcie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!