środa, 26 listopada 2008

7

Mamajudo wyzwałam mnie do przekazania siedmiu prawd o sobie...

1. Lubię siódemkę i liczby składające się z niej np. 17, 77, 777 ale nie uważam, je za szczęśliwe liczby dla mnie, po prostu lubię ;)

2. Uwielbiam galaretkę...

3. Nie cierpię rano wcześnie wstawać .

4. Słucham bardzo różnorodnej muzyki (M.Grechuta, Sting, Anna Maria Jopek, Metallica, Dżem, Deep Purple, Marilyn Manson)

5. Chętnie poznaję różne nowe techniki craftowe a potem nie mam dla nich czasu.

6. Uwielbiam wiosnę i lato, zima może dla mnie nie istnieć ...najchętniej zapadłabym w sen zimowy jak niedźwiadek ;)

7. Jestem straszną bałaganiarą ...

A teraz do wyznania siedmiu prawd o sobie proszę:

1. Karola 2008
2. Pixia
3. Renny
4. Loreena
5. Niebiesko_oka
6. Truskawka
7. Rydia

5 komentarzy:

  1. Haha! Jasne, że wyjawię 7 prawd o mnie ale... jutro :( Dziś już padam :( Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zastanawiam nad prawdami o sobie. Wyjawię je we wtorek, bo jutro skoro świt wyjeżdżam w delegację. Będę miała dużo czasu na przemyślenia.
    Dziękuję Irenko, że pomyślałaś o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale z tą muzyką to mnie zaskoczyłaś ;D bardzo pozytywnie.
    buziaki przesyłam z zalenej słońcem Zielkonki koło W-wy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Costa ta lista muzyczna jest trochę większa, ale nie chciałam zanudzać czytających ;)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!