sobota, 18 października 2008

Wrześniowe ATC

Zakończyła się kolejna wymiana ATC (z ang. Artistic Trading Cards) to nieduże, artystycznie zdobione karty, wymieniane na karty autorstwa innych osób.
Od początku było nas 7, ale niestety zrezygnowała agusia.
Do tej zabawy zaprosiłam Drychę, Juunkę, Renny, Songaję i Sarę.
A oto nasza internetacja tematów "Wspaniały świat" i "Mój kolor".
Drycha "Wspaniały świat"



Mój kolor



Junka "Wspanialy świat"




Mój kolor



Renny "Wspaniały świat"




Mój kolor



Songaja "Wspaniały świat"


Mój kolor



Sara "Wspaniały świat"




Mój kolor



Rudlis "Wspaniały świat"





Mój kolor

11 komentarzy:

  1. Ateciaki są śliczne.
    A ty jesteś świetna, że tak wszystko potrafisz dobrze zorganizować.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj jakie śliczne te ATC ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudlis, przepraszam, przepraszam, bardzo przepraszam za zamieszanie! ATCiak Sary Mój kolor też mam. Zawieruszył sie gdzieś na dnie koperty. A właściwie to się do koperty przykleił, i myślałam, że go nie ma. Wszystko jest OK i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudlis! Dziękuję Ci, że mogłam wziąć udział w tych wymianach. Jestem teraz posiadaczką kilkunastu przepięknych ateciaków. Już nie mogę doczekać się następnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko co tu widzę , robi na mnie ogromne wrażenie :)
    Dziewczyny, świetna robota!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych atciaków, każdy piękny i pomysłowo zrobiony.Udana wymiana!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne ATC, tyle roznych interpretacji, rewelacuyjne i brawo dla wszystkich uczestniczek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne... piękne bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ajajaj :D "wspaniały świat" od Renny świetnie mi się wylosował widzę :D mam "fotograficzny" - a pstrykać uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają wasze atc!!!Gratuluję kolejnego przedsięwzięcia zakończonego pomyślnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!