poniedziałek, 6 października 2008

Pracowity weekend

W sobotę obchodzony był Światowy Dzień Robienia Kartek - a ja zrobiłam tylko 1 (słownie jedną), ale za to wiele innych rzeczy, z których dzisiaj mogę pokazać niewiele.
ATC na wymianę forumową nie mogę jeszcze pokazać w całości, ale zajawkę tak :)
Tematy wymiany: Czas, Mieć skrzydła.


wpis do wędrowniczka Kalanchoe już wkrótce będzie gotowy.
A to kartka dla koleżanki z pracy z okazji urodzin:


i mały komplet na zamówienie dla pewnej pani nauczycielki. Mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu;)



Pomysł połączenia zakładki i notesu w komplet dzięki Juunce:*

14 komentarzy:

  1. Rudlis świetne wytworki, ten ostatni podoba mi się najbardziej....pracowita pszczółka jesteś.... i bardzo ciekawa jestem zajaweczki

    OdpowiedzUsuń
  2. well its nice to know that you have great hits here.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale i ja bym wzięła udział w tej wymianie ATC, ale tak za bardzo nie wiem o co chodzi.
    A wytworki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, pomysł kompletu notes i zakładka dla nauczycielki ( i nie tylko) w sam raz, a wykonanie - kolejne Irenko cudeńko. Pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne prace!! A notes i zakladka - cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace, najbardziej podoba mi się notes z zakładeczką dla Pani nauczycielki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ty birzesz czas na te wszytkie piekne prace??? Śpisz kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  8. ALmirani - ATC czyli Artist Trading Card, są to wizytówki artystyczne o wymiarze 2,5 X 3,5 cala (6,4 x 8,9cm). Na jednej stroniewykonujemy dowolną technika pracę tematyczną, a na drugiej podpisujemy się według określonego wzoru.

    Dziekuję za miłe komentarze:*

    A wbrew pozorom śpię dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyjaśnienie :-)Zaraz zajrzę na linki, które mi wysłałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam. Tyle pięknych rzeczy tworzysz. A do tego jesteś niezmiernie Dobrą Kobietą. Zawsze znajdziesz czas na wyjaśnienie problemów jakie nurtują początkujące scraperki. Napiszesz miłe słowa. Dzięki Ci za to.

    OdpowiedzUsuń
  11. Loreena ale mnie zawstydzasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy tworzysz :)!W Babim Lecie niestety nie będę, bo termin mi nie pasuje, mamy już inny wyjazd zaplanowany :(. Mam jednak nadzieję, że jeszcze kiedyś się z Wami spotkam :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. komplecik piekny, a kartka tak dystyngowana, fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle śliczności spod Twoich rąk wyszły. Co do kompleciku- zakładka zawsze dobra. Ostatnio ciągle zakładki robię- już tak po tej wymianie u Ciebie mio tak zostało ;) Ja niestety nie zdażyłam świeta kartki uczić kartką ;( scrapowałam notesik i adresownik, a ii jeszcze folder na cd i oczywiście zakladki;) na urodzinki robiłam. Swoją drogą ciekawe czy jest dzień scrapbookingu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!