czwartek, 16 października 2008

Pewne wyjaśnienie ;)

Zakładki powoli docierają do nowych właścicielek co mnie bardzo cieszy :D
Szkoda tylko, że nasza "kochana" poczta tak potraktowała paczuszkę do Anny65 :(
Większość scraperek biorących udział w wymianie jest znana albo na forum, albo z blogów. A ja chciałam przedstawić jedną z uczestniczek wymiany "Vivet9".
Tak prawdę mówiąc (pisząc) znacie ją....to moja córka.
Bardzo chciała mieć swoje 18 zakładek dlatego zapisała się do zabawy.

To zakładki Vivet9


To moje ulubione zestawienie kolorów BRW :)


I na koniec dwa grupowe zdjęcia wszystkich cudenek :)))


16 komentarzy:

  1. Razem wyglądają powalająco! A zakładki Twojej córki są dla mnie niespodzianką :)) Lubię te jej rysuneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję !!! właśnie dizś dostała resztę zakładek!!! są cudne :) dziękuję dziewczyny za super zabawę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu wiedziałam, że na zakładce Vivet są rysunki Twojej córki, ale nie myślałam, że zakładka też jest jej wykonania. To dopiero niespodzianka! Gratuluję serdecznie Córce - Vivet!
    Ja w dalszym ciągu nie mogę napatrzeć się na te wszystkie zakładki :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też się nie mogę napatrzeć. Cieszę się, że wzięłam udział w tej wymianie :)))
    P.S. Utalentowaną masz córkę, pewnie twórczego bakcyla wyssała z mlekiem matki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dzisiaj otrzymałam zakładki! Są rewelacyjne!! Dziękuję Vivet za śliczną zakładkę!! Irenko dziękuję za świetna organizacje wymiany zakładkowej i Wszystkim biorącym udział w zabawie!! Zakładki są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. co prawda nie brałam udziału w wymianie..ale napisać muszę...ciarki aż przechodzą, kiedy sie na to wszystko razem patrzy :) gratuluję super wymiany zakładkowej - organizacja na medal :)może i ja się załapię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale odjechana kolekcja!! Zakładki na każdy nastrój i pogodę!

    A zakładki Twojej córci są super!! Czy wszystkie obrazki są odręcznie narysowane??

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim uczestniczką za zabawę a Tobie Irenko za sprawną organizację.Nie mogę się nacieszyć tymi ślicznościami.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojojoj oczopląs..same cudeńka i to zaserwowane wszystkie naraz... ślicznościowe
    p.s. zdolna ta Twoja córcia oj zdolna po mamusi ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ach...jakie śliczne zakładeczki!!!
    szkoda, ze nie wiedziałam nic o takiej super wymianie i nie miałam zaszczytu wymieniać się z wami:o(
    pozdrawiam wszystkie uczestniczki, wielkie buziak
    a zakładki Twojej córci są fantastyczne :o)
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie było by choćby przez krótki czas mieć taką kolekcję u siebie. przecież to ponad 300 sztuk!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko właśnie dzisiaj odebrałam zakładki i jestem zachwycona :)Dzięki wielkie za wymianę, patrzę sobie na nie teraz na stole i chyba zacznę czytać 18 książek na raz :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też gratuluję wyzwania!!! Bo zrobić 18 zakładek + ogarnąć całą organizację to naprawdę wyczyn nie lada! Zazdroszczę!!! Chętnie się załapię następnym razem:)
    ...no i ten talent rodzinny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jeszcze czekam na zakładeczki i doczekać się nie mogę, a podobno mieszkamy tak niedaleko:))) Irenko super organizacja i super wymiana, cieszę się,że się załapałam. No i jeszcze te rysuneczki Twojej córki, po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda mi je chować do książek.

    OdpowiedzUsuń
  16. to teraz nic jak tylko książki czytać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!