niedziela, 19 października 2008

Koronkowa robota :)

Tak można nazwać technikę pergamano :)))
W sobotę w Babim Lecie odbył się kurs pergamano dla początkujących i zaawansowanych.
Ja swój kurs z pergamano zaliczyłam w październiku 2007 roku podczas II Festiwalu Haftu, Koronki i Rękodzieła w Łodzi.
A ponieważ technika ta zdobywa duże zainteresowanie zaprosiłam Anię T. z firmy Enitan do poprowadzenia takiego kursu w Katowicach.
A to moja fotorelacja:
W kursie dla zaawansowanych brało udział sześć odważnych koleżanek ;)


Odważne bo takie prace mają wykonać ;)))





Żartuję każda miała do zrobienia pudełko 3D.



Tu liczna grupa początkująca:


Która miała do zrobienia jedną prostą karteczkę z wykorzystaniem podstawowych narzędzi do pergamano.
A moje "dzieła" pergamanowe (haha) pokażę przed świętami ;)

Życzę miłego dnia:*

7 komentarzy:

  1. świetna metoda, musze ja poznać... a teraz czekam na Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, może kiedyś nauczę się jak robi się takie śliczności. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna technika do wyprobowania... kiedys w przyszlosci :D
    To serduszko jest niesamowite, a najbardziej ta falbanka dookola - wyglada jakby byla z "zywej" szmatki jakiejs!
    No i ramki rzadza, takie koronkowe... gdybym miala probowac, to wlasnie ramki, albo cos geometrycznego, bo wyrysowanie jakichs kwiatysiow albo motylkow pewnie bym popsula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, zazdroszczę takiej twórczej aktywności :-) Wszystko takie cudowne, i ATC i zakładeczki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pergamano i normalnie zazdraszczam wam tych spotkań, szkoda że tak daleko mieszkam, no ale może kiedyś..........

    Rudlis zapraszam cię do ankiety czytelniczej (pytania na moim blogu)
    pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. znam te metode tylko z nazwy i z podpatrywania, cudne rzeczy i jestem pod wielkim wrazeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!