sobota, 11 października 2008

Kolejna przyjemność za nami ;)

czyli spotkanie w Babim Lecie. Jak zwykle było plotkowanie, kupowanie-sprzedawanie, dziurkowanie, stemplowanie, wycinanie i dużo śmiechu! Poznałyśmy nowe scraperki: Lili,Damurek, na chwilkę wpadły Fila, Nannala, Rudensja (które z różnych powodów nie mogły być dłużej).





Był czas też dla fotografów... ;)



Tą jesienną karteczkę wykonała Karola podczas spotkania :)


Kolejne spotkanie już 8 listopada!!! O naszych co miesięcznych spotkaniach można przeczytać na stronie Babiego Lata

A na koniec dobra wiadomość - mam już wszystkie zakładki!!!
Teraz tylko mała sesja zdjęciowa i w poniedziałek wysyłam do dziewczyn :DDD

8 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszene, było super:) i ostrzegam: będę na każdym następnym spotkaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. jea jea :) tak się cieszę na te zakładki już :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lili ja się cieszę z Twojego ostrzeżenia ;)
    Rudlis dzięki za spotkanie. Prosiłaś bym wzięła aparat a masz więcej i lepszych zdjęć ode mnie. Muszę ujarzmić ten mój aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogłam być :( .Może nastepnym razem sią uda. Już nie mogę doczekać się tych zakładek :). Przebieram nogami z niecierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję gorąco za zaproszenie.Cieszę się, że mogłam być z Wami i ,,pooddychać,, choć na chwilę tą cudowną twórczą atmosferą.

    OdpowiedzUsuń
  6. powtórzę się ale ja Wam tak zazdroszczę tych spotkań :(, ehhh ...

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj miło było

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne było:D
    Szkoda, że tak krótko byłam.

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!