piątek, 24 października 2008

Coś robię ;)

Witam po tygodniowej przerwie na blogu:)
Na początku parę bieżących spraw:
BARDZO DZIĘKUJĘ ALMARD za wspaniałą niespodziankę, która dotarła do mnie w tym tygodniu.






Ponieważ zbliżają się święta czas przygotować parę kartek dla bliskich - zrobiłam kilka niescrapowych ;) z wykorzystaniem technik iris folding, stitching oraz aniołka pergamano...













I na koniec chciałam zaprosić do galerii prac scrapowych moich uczniów :))))
tak, tak "zaraziłam" uczniów swoim nowych hobby.
Prace zostały wykonane na lekcjach techniki w klasach II i III gimnazjum, muszę pochwalić moich uczniów (wśród tych prac jest jedna wykonana przez ucznia!!!) za świetne scrapy.

A galeria jest tu i dla zachęty taki uczniowski scrap :D


A tak w ogóle to pracuję nad ateciakami,domkami, albumikami i kilkoma niespodziankami...
Dziękuję za to, że tu wpadacie i zostawiacie miłe komentarze:* na które nie zawsze jestem w stanie odpisać, ale czytam wszystkie!!!

21 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zaskakujesz swoimi pracami. Podobają mi się techniki które pokazujesz ... a te pierwsze kartki mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, trudno wyróżnić najlepszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie róznorodne techniki w twoich karteczkach, świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co ja dziś już drugi raz skradam sie do napisania komentarza .. i niebardzo wiem jak ubrać w słowa to co mi sie w głowie kłębi jak patrze na te Twoje kartki.. może po prostu napisze że sa śliczne, niepowtarzalne prawdziwy hand made ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Wszystkie mi się podobają bez wyjątku, dużo włożonej pracy, gratuluję efektu! Widziałam fotogalerię, no,no ... dobra robota! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super że zaraziłaś tą pasją uczniów :)ale prace ich są bardzo ładne :)
    a twoje karteczki no cóż nic dodać nic ująć :) i jak miałabym wybrać którąś z tych dwóch technik to nie wybrałabym tylko wzięła dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne nowości :) kartki świąteczne bardzo oryginalne :)
    A prace uczniów .. :) Bardzo Fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś robisz??? Ty masz pełne ręce roboty. I to takiej cudownej roboty :) Podziwiam za precyzję :)

    PS.
    Zapraszam do wzięcia zabawy w łańcuszek książkowy :D
    Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kartki, tyle precyzji:) a młodzież zawsze warto zarażać dobrymi pomysłami, wiem coś o tym! Twoja wyjątkowo zdolna w tej materii:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak cała Rudlis-czyściutko i do tego produkcja na całego-a do tego mówi że nie ma czasu heheeheheee!!!
    czy dostałaś mój adresik nowy?
    pozdrowionka ,Inka

    OdpowiedzUsuń
  11. Inka dostałam, ale nie cały odpisałam co brakowało ;) Sprawdź pocztę:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kartki :-) Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te karteczki,ale ta z aniołkiem bardzo mnie urzekła jest delikatna i piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde Rudlisku jestem pełna podziwu i zaskoczenia po obejrzeniu prac Twoich uczniów! Wiele mi się podoba, najbardziej ta z Pragą, no czad po prostu. Dzieciaki są bardzo pomysłowe :))
    Twoje karteluchy piękne, kusi mnie ten iris folding oj kusi :)) Buziol.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Ci gulka dam dzieciaki, oni są w moim wieku :P
    Karteczki są cudowne, najbardziej podoba mi się chyba ta z aniołkiem. Śliczniutka :)
    Ty zarażasz uczniów, a ja nauczycieli :) To znaczy oficjalnie jeszcze żaden z moich nauczycieli nie jest zarażony, ale już plastyczka pytała mnie jak to się dokładniej robi ( o scrap chodziło) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne karteczki!!! Napewno obdarowany będzie bardzo zadwolony pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, ale wybór kartek :)
    Nie dość, że dużo, to jeszcze każda pracochłonnie wykonana :)
    Sama nie wiem, która naj...Jesteś niesamowicie Twórczą Kobietą :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne karteczki, najbardziej mi się ta z aniołkiem podoba :)

    a prace uczniów - ekstra :|

    OdpowiedzUsuń
  19. twoje kartki są IMPONUJĄCE!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Te niteczkowe to dla mnie mistrzostwo :)
    Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!