piątek, 5 września 2008

Złap 2222 - wyniki :)

Nawet nie spodziewałam się, że tak szybko nastąpi ten moment :)
Wczoraj późnym wieczorem, a własciwie nocą na liczniku wejsć pokazał się numerek...2222 !



Zgodnie z wczesniejszymi informacjami pierwsze 3 osoby mające najszybszy refleks ;) otrzymają kartki scrapowe oraz niespodzianki.


UWAGA!!!
Najszybciej otrzymałam emaila od:
Luny :*
Truskawki :* :* Podwójny buziak bo wczoraj miałas urodzinki :)
Izabelli :*


GRATULUJĘ!!! I proszę o adresy :)




Ale ponieważ zaraz za nimi wysłały print scr Juunka i Monika otrzymają ode mnie niespodzianki - proszę również o adresy :)


Wieczorem zapraszam na losowanie niespodzianek dla osób wpisujacych komentarz pod poprzednim postem :) Czekam na komentarze do 20.00 potem nastąpi losowanie :)))


Miłego popołudnia zyczę :)

7 komentarzy:

  1. ŁO MATKO!!!! Udało się :). To dopiero niespodzianka ! Nie powiem, emocji było dużo - gdy było już 2221 to myślałam, że na serce zejdę :D :D :D . Adres wysyłam na maila, bo jeszcze nie wiem czy spotkamy się 13.09. Dziekuję, za fajną zabawę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No co prawda co prawda - ja wchodzę - a tu 2221. Myślę sobie, przy moim szczęściu to następnym razem będzie pewnie 2223. Odświeżyłam stronę i poszłam sobie na scrappassion, nie patrząc na licznik. Wracam za chwilę, patrzę - o matko, 2222!! Dawaj, wysyłać mejla ;P Zabawa była świetna. Tez chyba muszę pomyśleć o czymś takim u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się baaardzo cieszę z wygranej, zwłaszcza,że jestem nieopierzonym żółtodziobem w scrapkolandii:) Wiem,że nagroda będzie śliczna, bo na własne oczy widziałam mnóstwo cudowności, które wyszły spod Twojej ręki:)
    No i dzięki za instrukcję jak wysłać print scr, bez tego nawet bym nie próbowała:) A tak, udało się:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa :) no cieszę sie :D i gratuluje innym :)

    dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też, ja też się cieszę, zwłaszcza że mi "zwiesił się" internet przy wysyłaniu maila.
    Co za emocje;)
    Gratuluję głównym wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wygranym :D ja niestety przegapiłam ten moment ;(
    Ale może w losowaniu się uda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!