sobota, 6 września 2008

Szczęśliwy komentarz :)

A więc rozpoczynamy losowanie:
1. Przygotowane karteczki z kometarzami.



2. Wszystkie są już w maszynie losującej (haha ale mi się to podoba)



3. Losy zostały porządnie wymieszane:



4. Następuje moment wylosowania szczęściary :)))




5. A tą szczęśliwą osobą jest:





No proszę a napisała, że ma szczęście tylko w miłości :)
MOJE GRATULACJE!!! :*
I proszę o adres :) a wszystkim pozostałym dziewczynom bardzo dziekuję za miłe komentarze i zapraszam do odwiedzania mojego blogu... będą następne zabawy ;)

I na koniec podziękowanie dla sierotki losującej, bez której te losowanie nie mogłoby się odbyć - dziekuję córeczko :*

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i szczęścia nie tylko w miłości ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla szczęściary :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. widać szczęścia też chodzą parami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa Rudlisku to mnie zaskoczyłaś :))) dopiero weszłam na swojego bloga i widzę Twój komentarz, lęcę do Ciebie a tu taka niespodzianka :)) super się cieszę :)) i wysyłam zaraz adres :D

    OdpowiedzUsuń
  5. aha aha , ze szczęścia zapomniałam dodać że dziękuję sierotce losującej buziak :* i że znalazłam przedwczoraj czterolistną koniczynkę przy swoim nowo powstającym domu, więc chyba pokłady szczęścia mam wyczerpane na hohohoh :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłałam maila, mam nadzieję, że dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Gulce!Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!